Mitsubishi Outlander
II
SUV
2.0 DID
03-03-2013 ,
Charlie K.
Podsumowanie: Zasadniczo bardzo udane auto, wygodne, komfortowe, ze świetnym napędem, ale lekko za słabym i zbyt paliwożernym silnikiem (mowa o 2 litrowym dieslu), no chyba że ktoś podróżuje spokojnie i po trasach - wtedy mu wystarczy. Ja mam zacięcie sportowe i mieszkam w mieście i to już za słaba wersja. Mam je w najwyższej wersji Intence Plus ze skórami plus prawie wszystkie opcje, więc jest wypasione, jak rzadko które. Nie jeździłem wieloma SUVami, ale bardzo podoba mi się charakterystyka podwozia i wyważenie auta. No i to, że mogę czasem przewieźć LEGALNIE 7 osób - ważne w Polsce na imprezach :-) Zastrzeżenia budzi silnik - gdybym miał mieć ponowny wybór - NIE WYBRAŁBYM do miasta diesla, a już w szczególności wersji 2.0 DI-D, tylko 2.4 benzynę + założyłbym LPG. Niższe koszta eksploatacji wyszłyby wtedy. Jak ktoś ma długie dojazdy i nie kręci auta - wtedy diesel w dowolnej wersji jest OK. Diesel 2.0 nawet tym lepszy, że łatwiej go tuningować, bo to dobrze znana jednostka z VW, co dla tej masy i napędów auta - jest wręcz obowiązkiem ! Jak na auto kosztujące jako nowe 150K PLN - niestety, ale za słabe audio i to nawet w tej najwyższej wersji. Tu inni producenci aut idą o krok dalej.
Bardzo ważne - serwisuję to auto mechanicznie, akcesoryjnie i elektrycznie w... stacji Peugeta, bo jest taniej, a TE SAME CZĘŚCI co Peugeot 4007 i Citroen C-Crosser, bo to analogowe auta :-))) Komputer serwisuje się już niestety w Mitsubishi (brak dostępu z innych programów w pełnym zakresie doagnostyki), a turbo i silniki - to w stacjach VW, bo to jednostka napędowa VW :-)