Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39309 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jezidziłem 3000gt vr4 rok 93 około 7lat nic a nic sie psuło zmieniałem olej co 10tys kupiłem go jak mial 4 lata byl rozbity z niemiec sprowadzony niepowiem złego słowa na jego temat 3000gt vr4 jest jak najbardziej OK. A co sie tyczy spalania jezdziłem najwiecej po miescie spalanie około 12litrow mam na mysli normalna jazde a po trasie jak sie go butowało 200-240km to srednio około 15litrow sprzedałem go i nowy własciciel wydobył z niego 280km na godzine chce zaznaczyc zze jak go sprzedawalem duzo ludzi dzwoniło i pytało sie mnie czy juz regenerowałem turbiny odpowiedz była jedna ludzie oczym wy mowicie jaka regenaracja turbim w tym aucie nic sie niepsuło i jak teraz piszecie o skrzyniach biegow ze sie psuja czesto i gesto tez niewiem oczym wy mowicie 300gt jak dostaje to co ma dostac czyli olej filter oczywiscie na czas czyli 8000 a 1000tys przegiegu niema prawa nic sie popsuc a skrzynie padaja jak jeden z drugim baran jezdzic nieumie to tyle co wam moge powiedziec w razie pytan smiało piszcie na maila
Podsumowanie: wrazenia z jazdy... po prostu super mojego taty kumpel kupil dzisiaj jechalem modelem tym ze srednim silnikiem bez biturbo w automacie i powiem tak po prostu sie zakochalem... teraz sam takiego zaczynam szukac i zbierac $, nie jest na maks twardy ale czujesz po czym jedziesz idealnie wywazony
Podsumowanie: Auto o ogromnym potencjale, ale uwaga, przy zakupie trzeba zwrócić ogromną uwagę na skrzynie biegów, bo często sie rozsypują a wymiana jest droga.
Podsumowanie: clasa w clasie jest to samochud nieporuwnywalny.
Podsumowanie: Auto naprawde spoko.niezłe osiagi . Wyglad ,optyka naprawde robia wrażenie. Swietna praca silnika . Dobry spławik na małolatki :)
Podsumowanie: AUTO JAK AUTO W TEJ KLASIE.WEDŁUG MNIE STARSZY MODEL WYGLĄDEM JEST CIEKAWSZY LECZ TO RZECZ GUSTU!WAŻNE SĄ OSIĄGI I TO CZYM DY00SPONUJEMY POD PEDAŁEM GAZU (MODEL BITURBO).NIESTETY TRZEBA CZĘSTO TANKOWAĆ I TO JEST CHYBA JEDYNY MANKAMENT TEGO AUTA ALE ZA PRZYJEMNOŚCI TRZEBA PŁACIĆ A TO AUTO DAJE ICH MNÓSTWO.MOŻE KIEDYŚ JESZCZĘ SIĘ POKUSZĘ NA 3000 GT!
Podsumowanie: Mnie się samochód strasznie podoba i te bajery jakie w sobie ma też (biturbo, 4x4 wszystkie kola skrętne) zajebista moc , ale nie mam opinii na temat wrazeń z jazdy tak ze jezeli ktos zechcialby w czynie społecznym mnie przewieźć albo dać poprowadzić byłbym bardzo wdzięczny
Podsumowanie: Bardzo ladny samochod dobra technologia dobre osiagi Ale co z ta skrzynia biegow czy tak naprawde sie psuje i ile to pali kiedy chce sie poszalec czekam na opinie Mam zamiar to sprowadzic z Niemiec
Podsumowanie: Superauto ,samochód marzenie dla kogoś kto ma troche benzyny w żyłach,perfekcyjne prowadzenie nawet w ciasnych,szybkich zakrętach,bardzo dobry ciąg silnika w całym zakresie obrotów,idealnie wytłumiona kabina,perfekcyjne hamulce(4 tarcze wentylowane).Na autostradzie nie ma sobie równych.Bardzo łatwy w prowadzeniu.
Podsumowanie: Mam to cudo model 3000GT SL z planowaną głowicą silnika niewiem nawet jaka ma moc pierwszy bieg wyskakuje automatycznie przy 90km/h a 2 przy 130km/h.Na A2 startuje ze Stopu za Tirem i jest za mną na 200m dochodzenia.Powyżej 240 km/h traci się nad nim kontrole 2 tony zaczynają dziwnie przyspieszać bez gazu . Samochód ten posiada taran (200kg sztaba metalu pod gumowym zderzakiem na teleskopach co powoduje ze przy zderzeniu cofa się o 1-10 cm)Gdy pierwszy raz wbiłem sie w opla kombi przy około 60km na godzine(auto waży prawie 2000kg i 200km/h osiąga w 8s a potem trudno rozsądnie wyhamować)to wysiadając załamany byłem pewny zobaczyć miazge a doznałem szoku podobnie jak własciciel opla- auto było nienaruszone miało tylko delikatny ślad na lakierowanej gumie która sie zwineła w trakcie uderzenia i powróciła do poprzedniego stanu.Oczywiscie opel na wózek.Zderzaki i błotniki są z super gumy pod nimi super stal przy delikatnych stłuczkach zmywałem tylko lakier drugich aut benzyną jak błoto i niemogłem się nadziwić. W Niemczech reklamują je jako BMW KILLER.Sam skasowałem 2.I teraz niespodzianka liczy sie tylko model 91-93 ten co ma spojlery ferarii -po remoncie kosztuje 38000 EU zobacz www.yahoo.de.W Polsce jeszcze się trafi kupić go za stosunkowo małe pieniądze ale do czasu !!!!
Znajdujesz się w dziale Mitsubishi 3000 GT opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mitsubishi 3000 GT, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Mitsubishi 3000 GT.
Mitsubishi Outlander PHEV. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC Insport CVT. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 163KM. Wrażenia z jazdy nowym SUV-em
Mitsubishi ASX 1.6L MIVEC Cool Edition. Test japońskiego SUV-a
Mitsubishi Eclipse Cross. SUV o mocy 163 KM (video)