Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Mercedes-Benz Klasa V III [W447] (2014 - teraz) - opinia użytkownika Krzysztof Wiśniewski

2021-06-23, Krzysztof Wiśniewski

Marka: Mercedes-Benz
Model: Klasa V
Generacja: III [W447] (2014 - teraz)
Rok produkcji: 2016
Przebieg: 85 tys. km
Nadwozie: Van
Silnik:

Podsumowanie:

Jestem zagorzałym zwolennikiem mb. Mam 5 auto i jest coraz gorzej, kupuje kolejne, bo robie koszty w "dobrym stylu" w firmie, ale kiedyś tacy jak ja również przeją na oczy.

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    4.0

    Samochód od nowości w moich rękach (doświadczenie i wiedzą na poziomie 20 aut wcześniej i kierownika serwisu samochodowego). Przy pierwszym serwisie na 40 tys km (Boże broń od takich interwałów) zaordynowano wymianę tarcz i klocków hamulcowych przedniej osi. Powód: zebrało klocki wewnętrzne, oraz wyrzeźbiło tarcze) normalnie klient przyjął by taki obrót spraw za zużycie, ale kto ma pojęcie od razu się zorientuje ze prowadnice zaciskow hamulcowych są do zatarte lub nie posmarowane z fabryki. Korozja nadwozia na progach od nowości, jest, ale czekamy na dziury, bo gwarancja jest od perforacji. Przed trzecim przeglądem odpadł silnik elektryczny przekładni kierowniczej na jezdnię. No i lawetą do serwisu na szczęście bez obrażeń własnych i osób trzecich. Była akcja serwisowa, ale mb nie dopilnował, aby powiadomić klienta. Po 80 tys. Rozlał się amortyzator tylnego zawieszenia, pewnie gdybym nie dopłacił do wzmocnionego, to wyciek pojawiłby się jeszcze na gwarancji, a tak cóż - wymiana na własny koszt. Najnowszy news z serwisu: wal do wyminny, gdyż podpora wału jest podejżana o wycie, a że występuje razem z wałem to 8500 trzeba zapłacić. Taki jest mój mercedes vito 114 tourer z doposażeniem w ils'y 7g i 8 miejsc wyszedł 200 tys. Jakość pod psem, i po co sprzedałem w124c? Przynajmniej miałbym gdzie odreagować stresy :)

  • Zawieszenie:
    3.0

    Glareta w tulejach, geometria fabryczna jest skopana, trzeba wyjść w minus, w rozbieżność osi przedniej w serwisie boscha, nie mb, żeby nie żarło opon. Polecam szczegóły :609887866

  • Wnętrze:
    3.0

    Trzeszczące plastiki, nierówne szpary w drzwiach i konieczność do regulowania rygli, taki to standard

  • Komfort jazdy:
    4.0

    Gdy podglosnimy Radio ignorując dzwieki i hałasy wewnątrz, komfort jest ok

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 9l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 8.3l/100km
Śr. spalanie - trasa 8l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • Gwiazda na grillu - snobizm
  • Ładna kierownica za dopłatą multi i w skórze
  • Silnik bitubo po mapach lata jak powinien
  • Skrzynia biegów 7g jest dobra
Wady:
  • Mizerna jakość wykonania - widać Wiązke elektryczną od stacyjki
  • Radio bez dotyku
  • Nawigazja Becker gówno jakich mało syf pikseloza
  • Zawieszenie nie trwale
  • Silnik spocony z przepustnicy przy 60 tys
  • Amortyzatory tylne w wersji wzmocnionej wystarczyły do 80 tys. Km
  • Źle wyregulowane drzwi tylne prześwit, woda po myjni w środku i zapach spalin przy zamkniętym obiegu dramat
  • Korozja i ubytki lakieru na zderzaku i progach
  • Kiepski serwis w Słupsku
  • Hamulce piszczą i zużywają się nie równomiernie, dopiero po nasmarowaniu prowadnic problem ustąpił.
  • Oszczędności w wykonaniu na każdym kroku, akcesoria drogie

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Mercedes-Benz Klasa V III [W447] (2014 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Mercedes-Benz Klasa V III [W447] (2014 - teraz).

Mercedes-Benz Klasa V Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Mercedes-Benz Klasa V opinie

Oceń swoje auto

Mercedes-Benz Klasa V III [W447] (2014 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości