Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Mercedes-Benz Klasa S W222 (2013 - teraz) - opinia użytkownika tomek

2021-02-05, tomek

Marka: Mercedes-Benz
Model: Klasa S
Generacja: W222 (2013 - teraz)
Rok produkcji: 2019
Przebieg: 90 tys. km
Nadwozie: Sedan
Silnik: 65 AMG

Podsumowanie:

Powiem tak, jeżdzilem juz wszystkim i Porsche Panamera (najmocniejsza wersja) i najmocniejsza wersja 7 BMW i audi S8, powiem tak, niemieckie samochody są do dupy, niestety jestesmy rąbani na kase, inżynieria metariałowa na maxa, to jest kuriozum, te auta budują księgowi a nie inżynieriowie, inżynieria co najwyżej materiałowa mająca na celu budowę auta tak żeby tuż po gwarancji (o zgrozo także w czasie gwarancji) zaczely psuć się na potęge .... to jest dramat jak niemieckie marki zeszły na psy w ciągu ostatnich 30 lat, ja już w latach 90tych jeżdziłem najmocniejszymi i najdrozszymi wersjami tych aut i powiem tak, to co było na początku lat 90 i teraz to jest przpaść jesli chodzi o jakość mechaniczną i bezawaryjność. Od paru lat mam w garażu także Lexy LS i LC w tym 12 cylindrowe wersje i powiem tak - przy Lexach cała niemiecka stawka to szrot dzisiaj .... Włosnie auta to też już dziś nie to , no może poza Ferrari, Najdrozsze Lambo które mam od roku jest w ASO średnio 3 razy w miesiącu, to masakra, no ale jak mozna sie dziwic skoro to Audi ..... Motoryzacja schodzi na psy, niestety przez Niemców którzy wykupują kolejne marki. Z łęzką w oku wspominam motoryzację lat 90tych i wcześniej mam tu na myśli te najdroższe najmocniejsze auta .... Zajebi ...a opcja "Czy kupilbys ten samochod ponownie" opcje do wyboru "tak" i "tak" szok .... nie ma opcji wyboru "nie" .....

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    1.0

    Powiem tak, jeżdzilem juz wszystkim i Porsche Panamera (najmocniejsza wersja) i najmocniejsza wersja 7 BMW i audi S8, powiem tak, niemieckie samochody są do dupy, niestety jestesmy rąbani na kase, inżynieria metariałowa na maxa, to jest kuriozum, te auta budują księgowi a nie inżynieriowie, inżynieria co najwyżej materiałowa mająca na celu budowę auta tak żeby tuż po gwarancji (o zgrozo także w czasie gwarancji) zaczely psuć się na potęge .... to jest dramat jak niemieckie marki zeszły na psy w ciągu ostatnich 30 lat, ja już w latach 90tych jeżdziłem najmocniejszymi i najdrozszymi wersjami tych aut i powiem tak, to co było na początku lat 90 i teraz to jest przpaść jesli chodzi o jakość mechaniczną i bezawaryjność. Od paru lat mam w garażu także Lexy LS i LC w tym 12 cylindrowe wersje i powiem tak - przy Lexach cała niemiecka stawka to szrot dzisiaj .... Włosnie auta to też już dziś nie to , no może poza Ferrari, Najdrozsze Lambo które mam od roku jest w ASO średnio 3 razy w miesiącu, to masakra, no ale jak mozna sie dziwic skoro to Audi ..... Motoryzacja schodzi na psy, niestety przez Niemców którzy wykupują kolejne marki. Z łęzką w oku wspominam motoryzację lat 90tych i wcześniej mam tu na myśli te najdroższe najmocniejsze auta ....

  • Zawieszenie:
    1.0

    Powiem tak, jeżdzilem juz wszystkim i Porsche Panamera (najmocniejsza wersja) i najmocniejsza wersja 7 BMW i audi S8, powiem tak, niemieckie samochody są do dupy, niestety jestesmy rąbani na kase, inżynieria metariałowa na maxa, to jest kuriozum, te auta budują księgowi a nie inżynieriowie, inżynieria co najwyżej materiałowa mająca na celu budowę auta tak żeby tuż po gwarancji (o zgrozo także w czasie gwarancji) zaczely psuć się na potęge .... to jest dramat jak niemieckie marki zeszły na psy w ciągu ostatnich 30 lat, ja już w latach 90tych jeżdziłem najmocniejszymi i najdrozszymi wersjami tych aut i powiem tak, to co było na początku lat 90 i teraz to jest przpaść jesli chodzi o jakość mechaniczną i bezawaryjność. Od paru lat mam w garażu także Lexy LS i LC w tym 12 cylindrowe wersje i powiem tak - przy Lexach cała niemiecka stawka to szrot dzisiaj .... Włosnie auta to też już dziś nie to , no może poza Ferrari, Najdrozsze Lambo które mam od roku jest w ASO średnio 3 razy w miesiącu, to masakra, no ale jak mozna sie dziwic skoro to Audi ..... Motoryzacja schodzi na psy, niestety przez Niemców którzy wykupują kolejne marki. Z łęzką w oku wspominam motoryzację lat 90tych i wcześniej mam tu na myśli te najdroższe najmocniejsze auta ....

  • Wnętrze:
    1.0

    Powiem tak, jeżdzilem juz wszystkim i Porsche Panamera (najmocniejsza wersja) i najmocniejsza wersja 7 BMW i audi S8, powiem tak, niemieckie samochody są do dupy, niestety jestesmy rąbani na kase, inżynieria metariałowa na maxa, to jest kuriozum, te auta budują księgowi a nie inżynieriowie, inżynieria co najwyżej materiałowa mająca na celu budowę auta tak żeby tuż po gwarancji (o zgrozo także w czasie gwarancji) zaczely psuć się na potęge .... to jest dramat jak niemieckie marki zeszły na psy w ciągu ostatnich 30 lat, ja już w latach 90tych jeżdziłem najmocniejszymi i najdrozszymi wersjami tych aut i powiem tak, to co było na początku lat 90 i teraz to jest przpaść jesli chodzi o jakość mechaniczną i bezawaryjność. Od paru lat mam w garażu także Lexy LS i LC w tym 12 cylindrowe wersje i powiem tak - przy Lexach cała niemiecka stawka to szrot dzisiaj .... Włosnie auta to też już dziś nie to , no może poza Ferrari, Najdrozsze Lambo które mam od roku jest w ASO średnio 3 razy w miesiącu, to masakra, no ale jak mozna sie dziwic skoro to Audi ..... Motoryzacja schodzi na psy, niestety przez Niemców którzy wykupują kolejne marki. Z łęzką w oku wspominam motoryzację lat 90tych i wcześniej mam tu na myśli te najdroższe najmocniejsze auta ....

  • Komfort jazdy:
    1.0

    Powiem tak, jeżdzilem juz wszystkim i Porsche Panamera (najmocniejsza wersja) i najmocniejsza wersja 7 BMW i audi S8, powiem tak, niemieckie samochody są do dupy, niestety jestesmy rąbani na kase, inżynieria metariałowa na maxa, to jest kuriozum, te auta budują księgowi a nie inżynieriowie, inżynieria co najwyżej materiałowa mająca na celu budowę auta tak żeby tuż po gwarancji (o zgrozo także w czasie gwarancji) zaczely psuć się na potęge .... to jest dramat jak niemieckie marki zeszły na psy w ciągu ostatnich 30 lat, ja już w latach 90tych jeżdziłem najmocniejszymi i najdrozszymi wersjami tych aut i powiem tak, to co było na początku lat 90 i teraz to jest przpaść jesli chodzi o jakość mechaniczną i bezawaryjność. Od paru lat mam w garażu także Lexy LS i LC w tym 12 cylindrowe wersje i powiem tak - przy Lexach cała niemiecka stawka to szrot dzisiaj .... Włosnie auta to też już dziś nie to , no może poza Ferrari, Najdrozsze Lambo które mam od roku jest w ASO średnio 3 razy w miesiącu, to masakra, no ale jak mozna sie dziwic skoro to Audi ..... Motoryzacja schodzi na psy, niestety przez Niemców którzy wykupują kolejne marki. Z łęzką w oku wspominam motoryzację lat 90tych i wcześniej mam tu na myśli te najdroższe najmocniejsze auta ....

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 25l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 20l/100km
Śr. spalanie - trasa 20l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • brak
Wady:
  • awaryjnosc i cena

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Mercedes-Benz Klasa S W222 (2013 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Mercedes-Benz Klasa S W222 (2013 - teraz).

Mercedes-Benz Klasa S Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Mercedes-Benz Klasa S opinie

Oceń swoje auto

Mercedes-Benz Klasa S W222 (2013 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości