Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jestem zadowolona z nabytego samochodzu, jeżdze nim już 4lata i jestem w nim zakochana :D jakbym miała kupować inny samochós nie lancie ypsilon III to jedynie IV :P ale nie stac mnie na nia hehe... ale Ypsilon III polecam jak najbardziej każdy znajomy mój co nią jeździ to sie zachwycał :D
Podsumowanie: Witam, chciałbym zainteresowac Was kwestią tricków marketingowych stosowanych przez Fiat Auto Poland, a konkretnie jego częśc zajmująca się samochodami Lancia. posiadam już trzeci pojazd tej marki ( o jednym z nich opublikowałem nawet tekst na Waszych łamach) i sprawa nierzetelności firmy boli mnie osobiście. chodzi o wprowadzanie klientów w błąd odnośnie wyposażenia samochodów lancia ypsilon w wersji Platino. otóż zgodnie z informacjami Lancii m.in. na stronach http://www.lancia.pl/ypsilon/centro.html w zakładce Personalizacja i Konfigurator, producent podaje, iż wyposażenie samochodu może stanowić m.in. "ekskluzywna dwukolorowa skóra". takie same informacje znajdują się również w materiałach drukowanych nt Lancii Ypsilon, jak również w zestawieniu wyposażenia modelu Ypsilon w wersji Platino, które załączam. Taki też model Lancii Ypsilon, wyposazony w dwukolorową skórzaną tapicerkę w kolorze "koniak" posiadam. producent nie podał jednak nigdzie do wiadomości, że tapicerka ta jest skórzana tylko w pewnej częsci (siedziska foteli, zagłówki siedzisko tylnej kanapy), reszta zaś to tzw skóra ekologiczna (przedni panel auta, boszki drzwi, boki i tyły foteli i kanapy). Tak wyposażone samochody sprzedawane sa jak auta z tepicerką ze skóry naturalnej, przez co klienci wprowadzani sa w błąd zarówno do jakości wyposażenia, jak i do jego trwałości, albowiem elementy ze skaju (tapicerki skóropodobnej) łatwo pękają. Szanujące się firmy samochodowe, jak np. Mercedes podają w swoich katalogach wyraźnie, iż tapicerka jest ze skróy mieszanej, Fiat jednak nie ma takiego zwyczaju. Co więcej, kiedy klient zaczyna się domagac obniżenia ceny, jako że został wprowadzony w błąd (kupił nie to co chciał), Fiat wykręca się sianem i uważa, że wszystko jest w porządku. Takiej polityce Fiata nie przeszkadza nawet ustawiczna utrata rynku spowodowana marną jakością jego produktów. zwazyszy zaś na ilośc nabywców aut Lancii (kilkadziesiąt rocznie w skali Polski) taka polityka wprowadzania w błąd jest tym bardziej dziwna i dowodzi tego, kim dla Fiata jest jego klient. w sprawie tapicerki nie odpowiadającej ofercie kontaktowałem się z dealerem Lancii, który sprzedał mi samochód, ten jednak twierdzi, iż sprawy nie ma i wszystko jest ok. poza tym samochód jest śliczny i chetnie kupię następny pod warunkiem, ze fiat zacznie poważnie traktować swoich klientów.
Znajdujesz się w dziale Lancia Ypsilon opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Lancia Ypsilon, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Lancia Ypsilon.