Jaguar XJ VI (1997 - 2003) - opinia użytkownika maario
2017-01-29, maario
Marka: | Jaguar |
---|---|
Model: | XJ |
Generacja: | VI (1997 - 2003) |
Rok produkcji: | 1998 |
Przebieg: | 172 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | XJR |
Podsumowanie:
Jedyny taki.Ten samochód wzbudza wszędzie wielkie emocje.Bardzo pozytywnie odbierany przez innych uczestników ruchu.Trzeba mieć lekkiego fioła,żeby porwać się na takie auto-ale warto.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Posiadam XJR-a 4.0 Supercharged (założyłem gaz-ale mniejsza o tym). Jeżdżę moim Kotem wszędzie od roku.Ten samochód wymaga miłości i dobrego traktowania.Jest niesamowity pod każdym względem.Silnik Rakieta!!! Dużo jeżdżę i niestety nikt nie daje mu rady.Siadają A8 Mustangi 5.0 GT.BMW i Nie podniesione Mietki przez Brabusa i.t.d. Rzeczywiście koszta utrzymania tego auta w idealnym stanie to Kosmos!!! mówię o częściach w oryginale. O spalaniu piszę się dużo a jeszcze więcej gada. Ten samochód przy prawdziwych jazdach pali 50 LITRÓW !!! Wiem,że zawsze będę miał Jaguara a miałem już 46 samochodów. Kocham Go i nienawidzę,ale każdy Facet powinien go mieć-polecam.
-
Zawieszenie:
Jeśli wszystko,ale to wszystko jest w bardzo dobrym stanie (oryginalne) to leprze prowadzenie miała tylko Renówka 1.4 GT-TURBO (Alpina).
-
Wnętrze:
Niestety auto jest b. niewygodne dla pasażerów z tyłu jeśli z przodu jadą osoby powyżej 180 wzrostu.
-
Komfort jazdy:
rewelacyjne warunki dla kierowcy.ilość ustawień-powala. nieodczuwalna prędkość b.słaba widoczność przy cofaniu
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 28l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 25l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 23l/100km |
Zalety i Wady
- Jaguar-wszystko dopracowane do perfekcji
- Wszędzie wzbudza szacunek-tak szacunek.
- Daje świetne uczucie bawienia się 1840 kilogramowym potworek
- Jedyny taki z kształtu-Mietek chciał być podobny.
- Koszta utrzymania-np Amortyzator-6000.
- Na 23 niby serwisy tylko dwa go przyjęły,jeden popsół
- Problem z oryginalnymi częściami i opisem tego modelu.
- Auto musi być w ciągłym użytkowaniu.