Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: auto jest super
Podsumowanie: Spalanie zgoda, trzaski tapicerki też zwłaszcza schowek przed fotelem pasażera ale prędkość max ..., hm, ja swoim, fabrycznym, bez przeróbek na autostradzie A-4 do Opola jechałem 170 km/godz.
Podsumowanie: Ja ma Trucka z 96' i jestem zadowolony,jak sie dba o auto to nic sie nie dzieje,rdza to standard,ale wiekszych napraw nie bylo,w silniku tylko olej i termostat,no i plyn chlodzacy.Fakt ze ciut za durzo pali,ale jak sie nie gniecie to mniej na trasie spali,ja swojego wygluszylem i jest sporo ciszej
Podsumowanie: kupilem poloneza zeszlego roku,jezdzilo sie cudnie,lecz pewnego razy wchodze do gararzu i uslyszalem chrup,chrup patrze a tu zostaly kola,silnik,skrrzynia most i inne stalowe pierdoły, moglo by go tak szybko nie rzrec ale takto bryka.
Podsumowanie: Nie jest to taki złe auto jak się uważa. Pokutuje opinia po starszych modelach. Mam rocznik 1999 i go nie oszczędzam, a jednak daje radę. Zalety - Tani w zakupie i eksploatacji, wszystko jeszcze działa za wyjątkiem centralnego zamka, o dziwo nigdzie nie rdzewieje, pali do 10l/100km, złodzieje przestali się interesować, sąsiedzi nie zazdroszczą. Wady - Beznadziejna konstrukcja foteli(ubijają się i po jakimś czasie są niewygodne, zwłaszcza gniotą pręty po obu stronach siedziska), pęka lewa podłużnica w miejscu mocowania wspomagania, tysiące świerszczy głównie w drzwiach, beznadziejne prowadzenie na zakrętach i śliskiej drodze. Podsumowując, świetne narzędzie pracy ale zabawka z niego nijaka. Nie daje przyjemności z jazdy. Polonez Atu plus, pełna wersja( centralny zamek), klima, elektr. szyby, elektr. i podgrzewane lusterka.prod 1999, przebieg przy zakupie w lutym 2005r 58tyś. obecnie 98 tyś. Cena zakupu 4900zł. W tym czasie typowe sprawy eksploatacyjne + spawanie podłużnicy, naprawa fotela kierowcy, wymiana linki ręcznego i cylinderków z tyłu( części 78zł)oraz zamiana katalizatora na zwykły tłumik z wersji GLE(50zł). Polecam to auto jako tanie auto rodzinne dla ludzi bez kompleksów.
Podsumowanie: Mam poloneza atu 1997 rok z gazem i u wazam ze to jest bardzo dobry samochod. Przejechalem nim malo tylko okolo 58 tys i prawie nic w nim nie wymienialem poza akumulatorem i paru pierdolami
Podsumowanie: Bardzo dobre auto.Ponad 160000km na gazie. Dzisiej siadła głowica, ale na gazie po takim przebiegu miała prawo... podobno.
Podsumowanie: Poldek Atu Sedan 1.6 to solidna maszyna...Jestem jego uzytkownikem od 1997 i jeszcze ani razu nie mialem z nim zadnego klopotu, wiec wszystkim osobom go krytykujacym mowie - SPADAC!
Podsumowanie: Moj poldek wlasnie polegl. Rocznik 98 przejechal 310 000 km w tym na gazie 285 000 km az trudno uwiezyc. Auto bylo serwisowane w Deawoo. Teraz szukam silnika GSI.Poza tym stan bardzo dobry.
Podsumowanie: Poldek jest O.K., szczególnie Atu+ od 1999r. Ma lepiej zabezpieczoną blachę, a po założeniu instalacji gazowej, jazda wychodzi taniej niż maluchem. Sam jeżdżę poldkami już od 12 lat, dbam o nie i nie narzekam.
Znajdujesz się w dziale FSO opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model FSO, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 4 modeli samochodów marki FSO.
Będzie nowy Polonez FSO! Kultowy samochód w nowej odsłonie!
Syrena Vosco S106, pierwszy polski samochód elektryczny! Elektryczna Syrenka z FSO w Kutnie
FSO Polonez. FSO na Żeraniu wznowi produkcję Poloneza... elektrycznego
Auto na minuty. W stolicy można wypożyczyć kultowy model (video)
Marka Syrena powraca!