Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Kultowe Polskiej produkcji niezawodne i proste w eksploatacji auto,które nigdy mnie nie zawiodło.Bardzo proste i tanie oraz łatwe w naprawach.Niepowtrzalny i orginalny wygląd prędkościomierza.
Podsumowanie: Kultowe Polskiej produkcji niezawodne i proste w eksploatacji auto,które nigdy mnie nie zawiodło.Bardzo proste i tanie oraz łatwe w naprawach.Niepowtrzalny i orginalny wygląd prędkościomierza.
Podsumowanie: Kultowe Polskiej produkcji niezawodne i proste w eksploatacji auto,które nigdy mnie nie zawiodło.Bardzo proste i tanie oraz łatwe w naprawach.Niepowtrzalny i orginalny wygląd prędkościomierza.
Podsumowanie: Bardzo fajne autko i wygodne z tamtych czasów
Podsumowanie: Ogólnie na 5 -
Podsumowanie: dobre auto
Podsumowanie: Limuzyna z PRL, przetrwała z modyfikacjami do nowej rzeczywistości. Nie wytrzymał konfrontacji z autami zza żelaznej kurtyny.
Podsumowanie: zaliczylem Polonezem (Atu Plus 1.6 GSI) podroz do Wloch,Austrii a obecnie pracuje w Szwajcarii i odbylem nim juz 3 powroty.Predkosc max.na autostradzie 185 km/h.Niezawodny.Przy stanie 105 tys. kilometrow musialem wymienic prowadnice lozyska sprzegla.Naturalnie klocki,ostatnio tlumik tyl, ale tylko ze wzgledu na estetyke.Dzieki poldkowi spotkalem w Szwajcarii kilku Rodakow.Szkoda ,ze nawet po modernizacjach przeprowadzonych przez Daewoo mial tak zla prase, i ze nie pociagnieto tych prac dalej.Patrz - Skoda.
Podsumowanie: mam Caro Plus z 99 ze wspomaganiem :) dziewczyny które sie nieznają na autach po przejechaniu sie ze mną nienażekają, chwalą sobie że auto jest mięciutkie i duże :) mam silnik 1,6 z gazem 130tys/km. na wyścigach z Fiestą 1,3 przy nowym sprzęgle o jedną długość wygrywam :) jak na razie wymieniałem tylko klocki, olej ITD. w mieście wspomaganie kierownicy daje dobrze rade!!!!!! 0% rdzy a jeszcze niebył zabezpieczany. na trasie 165km/h leci :) mam 23 lata i często jeżdże na weekendy za miasto ze znajomymi i spokojnie wyprzedam na trasie. po prostu w polonezach trzeba doglądać cały czas auta a będzie perfekcyjnie chodziło. mam już go 6 miesięcy i już cholowałem BMW 5 Escorta i jeszcze 2 autka kumpli :P to sie nazywa niezawodność!!!!!!!! po prostu Duży tani i tylny napęd w zime można podryftować :)
Podsumowanie: Mam poloneza Atu Plus z 1997 roku.Kupiłem go jako sześciolatka.Jeżdżę nim cztery lata i nie miałem jeszcze poważniejszych problemów.Wymieniałem tylko to co wymienia się w każdym aucie w wyniku jego eksploatacji(tarcze,klocki,szczęki,wydech,uszczelkę pod pokrywą zaworów,sworznie,filtry,opony,akumulator,świece,przewody WN).Mój poldek ma 86000 przebiegu i gorąco polecam tym którzy nie trzaskają dużych przebiegów.Jedynym mankamentem wszystkich polonezów jest blacha ale nawet jeśli się ją wyremontuje(będę robił blacharkę w tym roku) to i tak jest taniej od aut zagranicznych.Polonez dużo pali i tu polecałbym dostępne w handlu magnetyzery.Ten który ja posiadam zmniejsza zużycie z ok.11 litrów w mieście do 8-9 a to już przyzwoity wynik jak na autko tej klasy.Zdecydowanie odradzam instalację gazową tym którzy chcą dłużej cieszyć się bezawaryjnością silnika a oszczędności na gazie nie są aż tak duże jakby się wydawało.
Znajdujesz się w dziale FSO opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model FSO, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 4 modeli samochodów marki FSO.
Będzie nowy Polonez FSO! Kultowy samochód w nowej odsłonie!
Syrena Vosco S106, pierwszy polski samochód elektryczny! Elektryczna Syrenka z FSO w Kutnie
FSO Polonez. FSO na Żeraniu wznowi produkcję Poloneza... elektrycznego
Auto na minuty. W stolicy można wypożyczyć kultowy model (video)
Marka Syrena powraca!