Ford Transit Custom (2012 - teraz) - opinia użytkownika Dbam Oniego
2021-11-27, Dbam Oniego
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Transit Custom |
Generacja: | (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2021 |
Przebieg: | 11 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Ogólnie ładne auto. Ale sprzedawca w salonie, raz: słabo ogólnie znał się na samochodach. Np. nie wiedział, że jest w nim koło zapasowe. Twierdził, że nie ma i że mam sobie kupić "koło zapasowe w sprayu".
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Czuły na tanie paliwo
-
Zawieszenie:
Auto nowe, z salonu. Po tygodniu zakopałem się na mokrym poboczu. Wtedy odkryłem brak ucha do wyciągnięcia auta. Żenada.
-
Wnętrze:
Długo się nagrzewa w chłodne dni. Za dużo lampek, których nie można wyłączyć po otwarciu drzwi
-
Komfort jazdy:
Niewygodne fotele. Wąskie, twarde. Także fotel kierowcy. Kręgosłup boli już po przejechaniu 30km.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 14l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 13l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 11l/100km |
Zalety i Wady
- Dynamiczny silnik 2.0 185km
- Ładny zewnętrznydesign
- Twarde zawieszenie, hak holowniczy tylko w wersji na resorze,
- Brak korka wlewu paliwa. Przez otwór wlewowy może się łatwo dostać brud, woda, dziecko z piaskiem.
- Po otwarciu drzwi nie ma możliwości zgasić rażącego nocą oświetlenia wnętrza. Trzeba czekać kilka minut aż samo zgaśnie.
- Fiksuje radio po podłączeniu telefonu. Brak odtwarzacza CD
- Brak fabrycznej nawigacji GPS, nawigacja tylko po podłączeniu telefonu. Ale jak nie ma zasięgu to telefon to GPS już nie działa. Tak było na Mazurach w okolicach Giżycka, Piszu.
- Drogi serwis, wymiana oleju grubo ponad 1000zl za 10L oleju
- Czujniki w zderzaku "pre colission" łatwo uszkodzic. Zamontowane w delikatnej, łatwo pękającej obudowie. Szajs.
- Brak ucha holowniczego z przodu.
- Klapkę haka holowniczego w przednim zderzaku nie da się otworzyć bez porysowania zderzaka