Ford Ranger III (2012 - teraz) - opinia użytkownika aneta
2019-01-29, aneta
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Ranger |
Generacja: | III (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2016 |
Przebieg: | 31 tys. km |
Nadwozie: | Pickup |
Silnik: | 2.2 TDCi |
Podsumowanie:
Pominę to że roczne auto jechało na lawecie. Po przejechaniu 30 tyś. km wężyk od układu chłodniczego się urwał. Leje się z auta jak z kranu i żaden czujnik ani wskaźnik temp nie pokaże że coś się stało z autem. Także auto drugi raz na lawecie! Przy zmianie wężyka okazuje się że na wężyk leje się olej, albo ropa . 2 letnie auto a leje się z niego jak z fontanny. NIE POLECAM!
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Roczne auto jechało już na lawecie do serwisu po przejechaniu 12 tyś.km Była spalona świeca żarowa, auto nie było w stanie odpalić. A jeszcze ciekawsze jest to że w serwisie dostali nową część i okazała się wadliwa i musieli ją jeszcze raz wymieniać. Zastanawiające jest to ile wadliwych nowych części jest zamontowane w tych autach!
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
Lakier się ściera na kokpicie. Pożałowali lakieru! Wykładzina powkładana niechlujnie. Poucinana byle jak i nawet na rzepy nie mogli tego poprzyczepiać żeby te farfocle nie latały lużno!
-
Komfort jazdy:
Kupując Rangera wiedziałam, że to będzie masywne auto do roboty. Fajnie się jeżdzi ale wiosna -jesień. Jak mam włączyć w zimie 4x4 to nie idzie tym autem normalnie skręcać. To jakaś kpina żeby jedynką robić zakręty !
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | — l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.6l/100km |
Śr. spalanie - trasa | — l/100km |