Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39255 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: szkoda tylko , że już nie produkuje się takich samochodów.
Podsumowanie: To auto to klasa sama w sobie. Swietne zawieszenie zapewniajace komfort podrozowania nieosiagalny dla sprezynowcow zwlaszcza niemieckich. Bezawaryjne i tanie w eksploatacji. Jedze nim 10 lat i nie chce zmieniac na nowsze.
Podsumowanie: autko niesamowicie komfortowe nadające się do wyjazdów rodzinnych na wczasy. Spala jedynie w cyklu mieszanym około 10l gazu, natomiast w trasie potrafi zejść do 8l gazu
Podsumowanie: za małe pieniądze dobry i wygodny kombiak
Podsumowanie: genialne i bezawaryjne
Podsumowanie: komfort jazdy, klimatyzacja, niesamowite zawieszenie, dynamiczny, ekonomiczny, wygodny, niezawodny... i za takie pieniądze, nic mi więcej nie potrzeba.
Podsumowanie: Przyzwoite autko, z dodatkiem jakim jest hydrauliczne zawieszenie.
Podsumowanie: Bardzo dobre auto , duże ergonomiczne , wygodne i dość ekonomiczne. Dobre na wyjazdy jak i codziennego użytku.
Podsumowanie: Polecam. Wygodne, rodzinne auto za niewielkie pieniądze. Zawieszenie hydropneumatyczne (z funkcją Active) - rewelka. Idealne auto na nasze "cudowne", polskie drogi, w zakrętach może odrobinę za bardzo się przechyla, ale koła trzymają się nawierzchni przez cały czas jak przyklejone. Bogate wyposażenie, silnik 2.0 16v zrywny i w miarę oszczędny - na baku 60l można spokojnie przejechać 800 km. Blacha bardzo dobra (oczywiście jeśli egzemplarz nie był bity i prowizorycznie naprawiany) - na moim egzemplarzu pomimo 13 lat nawet od spodu trudno było znaleźć odznaki korozji - a nie był egzemplarz zbytnio zadbany przez poprzednich właścicieli - nie zaszkodziły blacharce nawet liczne "przycierki" parkingowe, niektóre do "gołej blachy". Awaryjność - niemal zerowa, jeśli wykaże się minimum troski o auto - szczególnie hydropneumatyki nie wolno zaniedbać - serwisowana na czas kosztuje dużo mniej niż z klasycznym zawieszeniem. Przejechałem autem 15 tys. km i wydałem na serwis i naprawy 1300 zł - ale to tylko dlatego, że na dzień dobry musiałem odrobić zaległości poprzedniego właściciela - płyny, filtry, przeguby, hamulce, tulejki zawieszenia - auto miało 170 tys. i wyglądało tak, jakby przez dziesięć lat miało tylko olej wymieniane i dolewane paliwa. Jak zrobiłem już co trzeba w mojej Xantii, to 15 tys. km miałem zupełnie bezstresowe. Pewnie jeździłbym tym autem dalej lub oddałbym żonie, ale niestety pewien rozkojarzony młodzian zdefasonował mi przód wyjeżdżając z podporządkowanej i trzeba się pożegnać z wozem. Teraz rozglądam się z innym egzemplarzem Xantii albo C5 - w tych samochodach przynajmniej jeździ się wygodnie i wygląda zacnie, nie jak w tych niemieckich taczkach.
Podsumowanie: Bardzo dobry samochód.
Znajdujesz się w dziale Citroen Xantia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xantia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xantia.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów