Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: model 99r jedyna wada to że blacharka szybko rdzewieje mechanicznie jeśli chodzi o silnik to jest bardzo ekonomiczny lecz zawieszenie delikatne.Jesli chcecie servisować tanio taki pojazd to moge wam polecić servis aut francuskich koło Warszawy zapewniają czesci nowe oraz używane sa tani w naprawach oto ich strona internetowa www.chendosko.pl
Podsumowanie: 2 tyg temu kupilem cytryne z 1998r, przebieg 92000km. Auto mocno zaniedbane, eksploatowane na dziurach, pourywane wszystko co bylo mozna urwac, na podlodze 2 cm warstwa blota, na szybach tluszcz zmieszany z kurzem - ogolny wyglad fatalny. 1 dzien poswiecilem na sprzatanie + dokrecanie latajacych elementow. 2 dni w warsztacie (wahacz, stabilizatory, pasek rozrzadu, ciegno zmiany biegow, olej+filtr) koszt czesci i robocizny 1000zl. Auto jezdzi teraz tak jak trzeba. Podsumowanie: nie taka cytryna straszna na jaka wyglada, i tak przy zakupie trzeba wydac kilka stowek na doprowadzenie auta do porzadku. Co do "komfortu" uzytkowania; wszystkie ponizsze opinie kolegow sie potwierdzaja.
Podsumowanie: Polecam do pracy. Proste auto. Przez 7 lat 350000 km w ekstremalnych polskich warunkach. Ocena 4+. Prawidłowy serwis.
Podsumowanie: jezdze taka cytrynka (1.8D)na codzien, bardzo prosty i przyjemny samochod, nie ma w nim komfortu ale sie nie psuje a spala ok 5l. jest dosc dynamiczny jak na takie auto. predkosc z jaka najwiecej nia jechalem to 150km/h,jedeynie zawieszenie jest slabe, siadaja elementy gomowe z przodu ale nie sa zbyt drogie wiec nie jest to bardzo uciazliwe.
Podsumowanie: Mam C15D w bardzo dobrym stanie po remoncie Blachy orginalne bez korozi śilnik pszczułka auto gararzowane przez cały swuj żywot i dlatego niema rdzy nowy lakier (pomarańcz RAL 2009 )rok 1999 1,8D Chce sprzedać Jerzeli ktoś jest zainteresowany zapraszam do Gdańska 0505-612-883
Podsumowanie: Jwśli pytasz o śilnik to ci powiem tylko 1,8D jest oszczędny i bezawaryjny prosty jak drut przesto niema sie co psuć i pali tylko 5,5 L/100KL nawed gdy mu depniesz ja mam ćięszką noge jerzdze średnio po mieście 70/90 KL/h i pali mi tylko 5,5l
Podsumowanie: Mam Familiala z XII 2003roku.Przerobiłem go na dostawczy niczego nie psując,wyiąłem tylną kanapę.Szyby zastąpiłem blachami pod kolor, ociepliłem budę styropianem i wstawiłem pełną przegrodę na równej podłodze. Mam badanie sanepidu i wożę spożywkę.Za siedzeniami została przerwa gdzie na pufie czasem jedzie córka jako 3 osoba.Brakuje bocznych drzwi. Mimo to super wóz.Za 3 lata znów po 1 dniu roboty będzie 5 osobowy.Zawieszenia jeszcze nie naprawiałem ale nasze drogi niech je weżmie najaśniejsze haraszo!
Podsumowanie: Mam ten samochód od 1997 r. Największy problem stanowi zawieszenie, ciągle coś trzeba przy nim robić i oczywiście blachy rdzewieją. Największym plusem tego samochodu jest to że mało pali, niecałe 7l/100. Z silinikiem nie ma problemów. Chciałabym zaznaczyć że auto jest bardzo aktywnie eksploatowane ma na liczniku ponad 246 000 tys. i nie jest w najgorszym stanie. Powtarzam zawieszenie i blachy to największy problem a tak ogólnie to może być.
Podsumowanie: samochod jest pojemny silniki dobre diesla ale sa awaryjne jesli chcecie tanio naprawic taki samochod to polecam SERVIS AUT FRANCUSKICH koło Warszawy na trasie Konstancin Jeziorna-Gora Kalwaria miejscowosc Kawęczyn4 zapewniaja czesci nowe i urzywane wspoł pracuja ze szrotami i sklepami tel do nich 715 28 29 lub 0608 178 875
Podsumowanie: 300 000 km bez remontów, żadnych wiekszych napraw. Nadal pali ok 6,5 ropy. Śmigał tez jakiś czas temu na poale i nic mu nie jest. Tylko ta korozja. Za ok 3 do 5 lat zastanowię sie nad zmianą.
Znajdujesz się w dziale Citroen C15 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen C15, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Citroen C15.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów
Citroen C4 1.5 BlueHDi 131 KM vs Kia XCeed 1.6 CRDi 136 KM. Porównanie nowoczesnych crossoverów z tradycyjnymi silnikami