Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: CHODZI O LUMINE SEDAN CHODZI O LUMINE SEDAN Od niedawna jestem użytkownikiem chevroleta luminy sedna 1998 3,8l problemem jest brak jakichkolwiek informacji na temat tego auta, pyzatym auto, jeśli ktoś kocha Amerykańce to auto jest super, auto ma zamontowany gaz i mimo sporej pojemności gazu spala na pograniczu 11l. Przy Amerykańcach zapomnijmy o zrywach to wszystko będzie wporządku ja jeżdżę drugim i wiem, co mówię pamiętajcie auta amerykańskie tej klasy to reprezentacja a im mniej spotykane tym więcej się za tobą oglądają, jak za ładną dziewczyna, Jeśli ma ktoś możliwość podzielenia się informacjami na temat Luminy Sedna to proszę o kontakt na meila [email protected]
Podsumowanie: Jeżdzę już 5 lat ( 1993r ) Luminą 3,8 , po awarii silnika ( urwany zawór ) wymieniłem silnik na 3,1 l, trochę gorsza skrzynia ale w sumie mniej pali a osiągi praktycznie te same. Robię rocznie ok 60 tys. kilometrów i przez ten okres wymieniłem piasty kół przednich , końcówki drążków kier.,przewody wysokiego napięcia, świece, tłumik i amortyzatory . Części są w miarę tanie, kupuję wszystko na www.amerykany.pl Podsumowując auto jest super, bardzo wygodne na długie rodzinne wyjazdy , mołoyby być tylko lepsze plastiki bo trochę trzeszczy ale da się wytrzymać.Polecam.
Podsumowanie: Napisałem trans sport ale chodzi o LUMINA APV ROK 1992 SILNIK 3,1 POSIADAM TO AUTKO 6LAT JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONY.CHOĆ NIE BARDZO PODOBA MI SIĘ SPALANIE ILOŚCI PALIWA ZIMĄ. OGŻEWANIE I KLIMA BEZ ZASTRZEŻEŃ. TYM SIĘ PŁYWA A NIE JEDZIE!!!! CZĘŚCI ZAMIENNE NIE SĄ TAK DROGIE JAK SIĘ POWSZECHNIE SĄDZI.JEDYNE USTERKI JAKIE BYŁY TO KLOCKI,SZCZĘKI,FILTRY,CZYLI ZUZYCIE. JEDYNE CO MNIE SIĘ NIEPODOBA TO JAK PODIEDZJESZ NA STACJE BENZ. LUB DO NAPRAWY TO TRAKTUJĄ TAKĄ OSOBĘ JAK MILIONERA. CACY SPRZĘT!!!NIE MAM ZASTRZEŻEŃ.
Podsumowanie: Wpisałem Trans Sport - ale chodzi o CHev LUMINA ( brak było takiej opcji). Mam APV 3100 z 95 r.Jeżdże nim trzeci rok. Przebieg 260.000 km i dalej tłukę. Jeżdże TYLKO na LPG , bo padła pompa paliwa i tak już zostało. Generalnie jestem zadowolony- poza : trzeszczące i skrzeczące elementy plasykowe nadkoli z tyłu- nic z tym nie można zrobić. Przy 150/h zaczyna trząść się skrzynka w konsoli z przodu( tam dzie jest popielniczka)-, na bruku łomota generalnie wszystko. Na gładkiej drodze naweyt nie wiem czy jadę czy stoję- cichutko , spokojniutko ,- czyli tak jak powinno być. Autko nie lubi wgałtownych skrętów - przednie kolumny i tylna oś powodują ze jest mięciutkie i kiwa się na boki - to nie wina amorków bo wymienione na nowe. Hamulce super , mam ABS na 4 koła , choć w tej wersji podobno jest tylko na 2 koła. Zużycie paliwa (LPG) w zależności o ciężaru nogi - niestety na mieście potrafi wziąść do 25 litrów , na tracie obecnie p[rzy tym przebiegu 15 litrów gazu - UWAGA - jeżeli w silniku nie masz oleju na full- to zużycie paliwa wzrasta o co najmniej 50% - nie wiem czemu ale tak jest - może chodzi o hydraulikę regulacji zaworów. Kolejna sprawa - ustawienie silnika na gaz - wszelkie ustawienia na zawartośc CO2 w spalinach jest nieskuteczne- wskaźniki pokazują super- a pod obciążeniem wszystko diabli biorą i autko bierze lie chce. Ja ustawiłem eksperymentalnie i spadło z 25 litrów na 17 a na trasie przy spokojnej jeździe (do 100/h) potrafi wziąść i 11 litrów gazu.Polecam hamownię - ale jest ich niewiele. Potrafi lecieć( na krótkich dystansach) szybciej niż ma na liczniku- jechałem 190 - bo mnie złapali na radarze. Nie wiem dlaczego ale jadę 2 razy szybciej niż pokazuje licznik, czyli liczy 1 milę jako 2 kilometry a nie tak jak powinno być - 1,6 km. Jeśłi chodzi o ładownośc to jest super - kiedyś mnie przycisnęło- i wsadziłem do środka ponad 1,5 m3 mokrych (dosłownie cieknących) desek. Ważyło to chyba ze 2 tony. Chevek szedł jak burza chociaż brzuch ciągnął po ziemi - właśnie wtedy doceniłem moc silnika , wspomaganie ukł. kierowniczego i hamulce.Właśnie- przy pełnym obciążeniu - autko zachowuje się naprawdę super, nie kiwa , nie trzeszczy , ładnie ciągnie. Ogólnie- polecam, sam też bym nie zmnieniał na inne- chyba że nowsze.
Podsumowanie: chevrolet lumina apv wers. canada 94rok pr.,poj. silnika 3.1 -eksploatuję to auto 2lata jest niezawodne każdy,kto prowadził taki samochód poczuł smak wygody i luksusu gorąco polecam
Podsumowanie: Skrzynia się psuje przy dość energicznej jeździe, oraz chłodzenie silnika siada.Poza tym wszystko ok.
Podsumowanie: Jeżdze Lumina APV rocznik 94/95 przebieg 165tys. km. Autko jest naprawdę fajne. Silnik 3.1 bardzo ładnie brzmi. spalanie 8-14l/100km. Moc ok.130 KM, moment obrotowy 240Nm. Bardzo pakowne. Dzięki temu,że jest szerokie i jak na vana niskie dobrze trzyma się drogi. Autko jak na swoje 10 lat bardzo dobrze wygląda. Niestety nie jest popularne na naszych drogach ze względu na błędną opinie, że jest trudno dostępny serwis i ... się dużą awaryjnością.
Podsumowanie: Witam ! chciałbym Wam przybliżyć użytkowanie tego auta. Ja posiadam wersję budowaną w fabryce OLDSMOBIL’a model SILHOUETTE. Auto jest dobrze wyposażone, posiada pełną elektrykę, skórę, klimę, kompresor do pompowania kół i innych akcesoriów, wnętrze ma kolor beżowy czyli typowy dla aut luksusowych. Ja mam wersję z ’94 roku i silnik 3800 z 4 stopniową skrzynią automatyczną. Teraz zalety : doskonały układ kierowniczy ( nie we wszystkich wersjach ), układ zawieszeia jest nietypowy dla nas ludzi z europy z przodu kolumny McPersona z tyłu pół skrętna oś. Powoduje to że auto jest bardzo mięciutkie, i kołysze na boki ( mi się to średnio podoba ). Ale trzeba wziąć pod uwagę że nie jest to japońskie coupe a raczej auto do wolnego się „bujania” doskonałe na autostrady. Silnik wolno obrotowy benzyniak z 6 cylindrami w ukłdzie V nigdy go nie słychać, cicho sobie mruczy pod maską, co nie oznacza że jak potrzeba to nie wyskoczy jak z procy, mac motoru około ( nie pamiętam dokładnie ) 170 KM, i duży moment pozwalają szybko rozpędzić auto, doskonała skrzynia biegów, nie czuć przełożeń – ludzi posiadający mercedesa byli pod wrażeniem. Wnętrze jest bardzo przestronne, wygodne i komfortowe, doskonały system audio, drzwi boczne odsuwane pilotem, nic nie trzeba robić za pomocą siły w tym samochodzie – typowy amerykaniec. Teraz trochę o tym co mi się nie podoba i co mnie w nim zawiodło. Mało wytrzymały układ zawieszenia jak na nasze drogi, wadliwa elektronika, słabej jakości plastiki we wnętrzu co doprowadza do trzeszczenia – czasem ( ale nie przystoi to aucie tej klasy ). Tak po za tym to przez 4 lata nic się nie zepsuło, wymieniam tylko oleje i inne elementy eksploatacyjne w zawieszeniu wymieniłem, końcówkę drążka kierowniczego, piastę, sworzeń. Od pewnego czasu zastanawiam się nad założeniem instalacji LPG, auto w czasie jazdy miejskiej potrafi spalić 15 litrów, po trasie jest do przyjęcia czasem schodzi poniżej 11 litrów, ale trzeba pamiętać że jeździ się 1700 kg kolosem i każdy jego szybki rozbieg to szklanka paliwa na raz, ale nie jest to tylko cecha aut amerykańskich, jeździłem już wieloma autami w tym japońskimi i niemieckimi, nigdy nie schodziłem z pojemnością poniżej 3 litrów i Old’s na ich tle wypada dobrze. Generalnie cenie sobie jedną bardzo ważną rzecz w tym aucie. Zapłaciłem za niego kupę forsy i mogę nim jeździć szybko, wygodnie, ma potwornie duży bagażnik, a jak wyjmę fotele to przydaje mi się w biznesie. O bliższe informacje proszę pytać na e-mail z przyjemnością odpowiem. S
Znajdujesz się w dziale Chevrolet Lumina opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Chevrolet Lumina, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Chevrolet Lumina.