Chevrolet Camaro V (2009 - teraz) - opinia użytkownika Przemek
2017-01-29, Przemek
Marka: | Chevrolet |
---|---|
Model: | Camaro |
Generacja: | V (2009 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 28 tys. km |
Nadwozie: | Coupe |
Silnik: | 6.2 V8 |
Podsumowanie:
Do purystow jezykowych - nie mam ogonkow. W PL pewnie nie zarobilbym na Camaro. Uwazam ten samochod za ponadprzecietny. Mimo sporych wymiarow zwinny jak tygrys i silny jak bawol. Jazda sprawia niesamowita przyjemnosc i nie psuje jej nawet dosc szybko pustoszejacy zbiornik paliwa. Trzyma sie drogi jak przyklejony (fakt, porzadne opony kosztuja) a spotkane na drodze Mustangi, Camaro albo Challengery budza usmiech i podnosza w gore kciuk. Kilka miesiecy trwalo, by opanowac roznice w jezdzie z tylnym napedem, ale teraz jesli wygram w totka, Camaro i tak zostaje. I jeszcze jedno: "Prawdziwy facet jezdzi z walem. Przedni naped jest dla dziewczynek".
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Dokladnie to, czego mozna oczekiwac od V8. Fakt, to nie jest cos dla fanatycznego ekologa ani zdobywcy pierwszego miejsca w konkursie na oszczedzanie, ale cos za cos. Zawsze mozesz kupic sobie Tesle jako drugie auto i wtedy srednia wychodzi nienajgorsza.
-
Zawieszenie:
Biorac pod uwage, ze to muscle car a nie limuzyna dla polityka robionego miekkim ch..., nie mam zastrzezen. Samochod trzyma sie drogi doskonale a ze czasem trzesie na dziurawej E40, coz - zawsze mozna podlozyc sobie zelowa poduszke, jesli kto cierpi na hemoroidy.
-
Wnętrze:
Krytycy "tanich plastikow" Maja takie pojecie o Camaro, jak ja o pilotowaniu Boeinga. Jakoscia nie odbiega od samochodow swojej klasy cenowej, a wyposazeniem bije na glowe - HUD, ksenony, skora, kamera cofania (bardzo przydatna ze wzgledu na wystajacy "tylek") i inne "bajery" w standardzie bez zadnych doplat (przynajmniej w 5 gen). A jesli ktos nie umie jezdzic bez czujnika martwego kata albo brzeczyka informujacego, ze kierowca zasypia, powinien oddac dobrowolnie prawo jazdy, zanim kogos zabije.
-
Komfort jazdy:
Dwie dorosle osoby + dziecko z tylu i kompletne wyposazenie na urlop to standardowa konfiguracja u nas. Jezdzi sie extra i kiedy wyciagam drugi samochod z garazu zona marudzi "dlaczego nie czerwony?". Wiem, wiem - w Maybachu jest lepiej. Ale raz, ze mnie nie stac, a dwa - gdyby kiedys bylo mnie stac - w zyciu nie zamienie Camaro na Maybacha.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | — l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 15l/100km |
Śr. spalanie - trasa | — l/100km |
Zalety i Wady
- Wspanialy samochod. Ikona motoryzacji.
- V8-dla kazdego, kto w aucie widzi cos wiecej niz furmanke z silnikiem.
- Przez 2 lata nie znalazlem.