BMW M6 F12/F13 (2012 - teraz) - opinia użytkownika St
2015-12-02, St
Marka: | BMW |
---|---|
Model: | M6 |
Generacja: | F12/F13 (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 4.4 |
Podsumowanie:
Auto jest już swego rodzaju egzotykiem, ponieważ jest ich dosyć mało(szczególnie gran coupe). Kontrola trakcji potrafi się włączyć nawet przy 150 km/h. Mocy mu nie brakuje :)
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Skrzynia błyskawiczna, szczególnie w trybie "sport plus", aż kopie w plecy. W trybie "comfort" zmiany są niezauważalne. Na zimnym silniku lubi sobie "poprzetrzymywać" chwilke za długo biegi.
-
Zawieszenie:
Jest twardy, ale daje radę na polskich drogach. Na zakrętach nie ma mowy o przechylaniu.
-
Wnętrze:
Wszystko świetnie wykonane, praktycznie wszystko jest pokryte skórą (łącznie z kawałkiem podsufitki).
-
Komfort jazdy:
Mimo twardego zawieszenia, dobrze wybiera dziury.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 18l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 16l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 11l/100km |
Zalety i Wady
- Da się nim jeździć naprawdę spokojnie. Nie zmusza do ciągłego naciskania gazu.
- Niesamowita frajda z jazdy
- Dźwięk na żywo wcale nie rozczarowuje
- Przez napęd na tył przegrywa z konkurencją na światłach i z wieloma słabszymi samochodami
- Nie nadaje się do jazdy zimą
- Układ kierowniczy w trybie "comfort" jest zbyt twardy