Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Audi Q7 II (2015 - teraz) - opinia użytkownika Nomad

2018-10-17, Nomad

Marka: Audi
Model: Q7
Generacja: II (2015 - teraz)
Rok produkcji: 2018
Przebieg: 12 tys. km
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI

Podsumowanie:

Szukałem porządnego : 1. holownika na wakacyjne eskapady z kampingiem 2. limuzyny reprezentacyjnej dla firmy - ale na tyle dyskretnej w wyglądzie ,żeby sąsiada nie udusiło 3.mega komfortowego doopowozu na co dzień dla siebie i rodzinki 4.złotego środka pomiędzy workiem pieniędzy a realnymi korzyściami z posiadania takiego auta SILNIK V-6 w erze katorżniczego dałnsrizingu to bardzo dobra opcja. Auto udało się kupić w cenie Hyundaja Grand Santa Fe.. z silniczkiem 2,2 ...zbyteczny komentarz ! Dla mnie całokształt 10/10

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    5.0

    Przesiadka po Mitsu O2 i TLC - 150. Silnik pomimo ,że "słabszy"- wersja ULTRA to jednak RAKIETA ! 7s do 100-tki robi wrażenie. Skrzynia biegów pracuje idealnie. Możliwość wybierania łopatkami sprawdziła się idealnie z przyczepą po górach Albanii i Grecji. To jedyny moment gdzie łopatki się przydawały. W innych okolicznościach w codziennej jeździe dzieje się samo. Skrzynia trzyma fantastycznie dolny pułap obrotów przy dużych obciążeniach. Nie wyje i nie wkręca się w górny pułap tak jak to dzieje się w japońcach czy dałnsrizingowych silniczkach. Tutaj czuć ,że te 500Nm ! nie jest udawane. Podsumowując - skrzynia jest fantastyczna na tle moich wcześniejszych doświadczeń z automatami. To najmocniejszy punkt tego auta zaraz po silniku.

  • Zawieszenie:
    5.0

    Celowo zamówiłem do produkcji wersję bez pneumatyki. Przyczyny są oczywiste. Co do kultury pracy ....po gładkim to i Syrena dawała radę. Tu na tle wszystkiego czym jeździłem zawiecha mechaniczna pracuje bardzo dobrze. Cicho i komfortowo. No i bezkosztowo , już nie wspomnę o ewentualnej awarii pneumatyki gdzieś daleko od cywilizacji. Auto załadowane kilogramowo na full trochę przysiada ale i tak ma spory margines na "przeładowanie". W salonach nie uraczysz wersji demo w standardowym zawieszeniu. Tu przyczyny też są oczywiste. Po co taniej jak można ugotować klienta drożej :-)

  • Wnętrze:
    5.0

    ZERO zastrzeżeń. Jakość wykończenia na tle innych samochodów.... jest idealnie.

  • Komfort jazdy:
    5.0

    Jak już pisałem powyżej - stalowe zawieszenie jest jak dla mnie bardzo dobrze zestrojone , dające duży komfort jazdy solo po gładkim i w zestawie w cięższych warunkach. Kultura pracy i wyciszenie .

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 9l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 8l/100km
Śr. spalanie - trasa 7l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • silnik , skrzynia ,komfort jazdy , mega oszczędne spalanie , środek - wszystko na TAK
Wady:
  • Cena wyjściowa do przyjęcia. Później zaczyna się strzeżenie bara..... najczęściej w ofercie auta stokowe na przepasionych cenowo opcjach średnio potrzebnych. Najlepiej zamówić auto do produkcji. No chyba ,że klient NO LIMIT CASH to wtedy bz.

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Audi Q7 II (2015 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Audi Q7 II (2015 - teraz).

Audi Q7 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Audi Q7 opinie

Oceń swoje auto

Audi Q7 II (2015 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości