Mariusz Michalak
Aktualizacja:
Impreza w Szwajcarii wyraźnie idzie w stronę salonu w Paryżu, czy Frankfurcie, gdzie także było znacznie skromniej niż przed laty. Jak będzie w tym roku?
Z kolei podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie ma zostać przedstawiona następna generacja SUV-a Sorento.
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/kia-zapowiedziala-kilka-waznych-premier-w-tym-roku/
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/kia-zapowiedziala-kilka-waznych-premier-w-tym-roku/
Z kolei podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie ma zostać przedstawiona następna generacja SUV-a Sorento.
W Szwajcarii premierę będzie miał również kalifornijski konkurent Jaguara I-pace i Mercedesa EQC – Fisker Ocean. To całkowicie elektryczny SUV, który trafi do sprzedaży nie tylko w Ameryce, ale także na Starym Kontynencie
Tak jak i w ubiegłych latach zabraknie jednak kliku czołowych marek. Peugeot, Opel i Lamborghini nie zamierzają przygotowywać swoich stoisk podczas targów. Powodem takiego trendu są oszczędności. Nie jest tajemnicą, że w przypadku wzięcia udziału w takim wydarzeniu, nakłady finansowe nie są małe.
Czym w takim razie przyciągnąć zwiedzających? Tegoroczna impreza w Genewie doczeka się toru wyścigowego o długości ponad 450 metrów - można na nim zobaczyć 48 modeli pojazdów z napędem alternatywnym. Będą mogli przejechać się po nim nie tylko najważniejsi goście, ale także dziennikarze oraz odwiedzający. imprezę.
Zobacz także: Testujmy Skodę Kamiq - najmniejszego SUV-a Skody
W Szwajcarii premierę będzie miał również kalifornijski konkurent Jaguara I-pace i Mercedesa EQC – Fisker Ocean. To całkowicie elektryczny SUV, który trafi do sprzedaży nie tylko w Ameryce, ale także na Starym Kontynencie
Tak jak i w ubiegłych latach zabraknie jednak kliku czołowych marek. Peugeot, Opel i Lamborghini nie zamierzają przygotowywać swoich stoisk podczas targów. Powodem takiego trendu są oszczędności. Nie jest tajemnicą, że w przypadku wzięcia udziału w takim wydarzeniu, nakłady finansowe nie są małe.
Czym w takim razie przyciągnąć zwiedzających? Tegoroczna impreza w Genewie doczeka się toru wyścigowego o długości ponad 450 metrów - można na nim zobaczyć 48 modeli pojazdów z napędem alternatywnym. Będą mogli przejechać się po nim nie tylko najważniejsi goście, ale także dziennikarze oraz odwiedzający. imprezę.
Zobacz także: Testujmy Skodę Kamiq - najmniejszego SUV-a Skody