Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Ostatni Saab, który opuścił fabrykę samochodów Stallbacka w Trollhättan został wystawiony na sprzedaż. To model 9-3 Aero Turbo.
Gdy w 2011 roku Saab zakończył seryjną produkcję, wielu fanów marki było załamanych. Producent, który zawsze szedł pod prąd i mimo mocnego wpływu finansowego ze strony GM, zawsze robił wszystko po swojemu, po prostu przestał istnieć. Co prawda w 2013 roku z taśm produkcyjnych zjechało kilka egzemplarzy modelu 9-3, ale nie było to odrodzenie szwedzkiej marki, a jedynie ostatnie karty w jej historii. Mimo upadku, auta z gryfem na masce cieszą się sporym uznaniem i popularnością. Czy warto dziś sięgnąć po używanego Saaba 9-3 II?
Saab po przerwie powrócił na rynek. Obecnie oferuje model 9-3 w wersji sedan, ale niebawem może się to zmienić.
Saab 9-3 powraca. Po wersji benzynowej, która zadebiutowała w 2013 roku, tym razem auto zostanie zaprezentowane w odmianie elektrycznej.
Saab 9-3 Aero powraca. Właśnie zaprezentowana została nowa wersja samochodu, a jego sprzedaż ma rozpocząć się już w przyszłym tygodniu.
Szwedzka fabryka Saaba wznowia produkcję. Jako pierwszy z linii montażowych zjedzie najnowszy 9-3. Auto do sprzedaży trafi w przyszłym roku.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —