Rząd o Daewoo

(in)
Międzyresortowy zespół ds. Daewoo-FSO ma przejrzeć realizację umowy prywatyzacyjnej z Koreańczykami.

O powołanie takiego zespołu występował minister gospodarki.

Rząd o Daewoo

Strona polska będzie się domagała od Koreańczyków realizacji umowy prywatyzacyjnej
zakładów na Żeraniu lub zapłacenia stosownych kar.

W marcu 2002 roku mija termin realizacji kontraktu prywatyzacyjnego
FSO. Daewoo zobowiązało się m.in. do zainwestowania w przedsiębiorstwo
1,121 mld dolarów w ciągu sześciu lat i uruchomienia linii produkcyjnej
silnika T-4. Do tej pory w spółkę zainwestowało około 880 mln dolarów.
Nie rozpoczęto też produkcji silnika.

Jednocześnie od 15 grudnia 2001 roku przestało obowiązywać porozumienie
o spłacie przez Daewoo - FSO 591 mln zł długu wobec sześciu banków.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie