O powołanie takiego zespołu występował minister gospodarki.

Strona polska będzie się domagała od Koreańczyków realizacji umowy prywatyzacyjnej
zakładów na Żeraniu lub zapłacenia stosownych kar.
W marcu 2002 roku mija termin realizacji kontraktu prywatyzacyjnego
FSO. Daewoo zobowiązało się m.in. do zainwestowania w przedsiębiorstwo
1,121 mld dolarów w ciągu sześciu lat i uruchomienia linii produkcyjnej
silnika T-4. Do tej pory w spółkę zainwestowało około 880 mln dolarów.
Nie rozpoczęto też produkcji silnika.
Jednocześnie od 15 grudnia 2001 roku przestało obowiązywać porozumienie
o spłacie przez Daewoo - FSO 591 mln zł długu wobec sześciu banków.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?