Rynek ciężarówek

(gut)
Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał, że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.

Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał - co sygnalizowaliśmy dwa miesiące temu - że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.Dodajmy czego panu Sjoo nie wypadało już powiedzieć, że chodzi głównie
o Volvo, które w klasie ciężarówek ponad 16 t dopuszczalnej masy całkowitej,
stało się klasą dla siebie, a rok wcześniej, tę pozycję miała u nas Scania.
(Najszybciej przyspieszają na tym torze Iveco i Renault.) Powstaje
pytanie o koszty serwisu - zasadnicze dla ciężarówek. Skąd ta akurat kwestia?
Stąd, że zagraniczne centrale operujących tu spółek interesuje - no, przecież
- wyłącznie ich finansowa efektywność, bilans. Jeżeli więc traci się sprzedając
wielkie ciężarówki, trzeba to zrekompensować serwisując je. Bo i
tak za wszystko zapłaci Kowalski. Ewentualny skok kosztów serwisu pójdzie
przecież w ceny detaliczne różnych artykułów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty