Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał - co sygnalizowaliśmy dwa miesiące temu - że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.Dodajmy czego panu Sjoo nie wypadało już powiedzieć, że chodzi głównie
o Volvo, które w klasie ciężarówek ponad 16 t dopuszczalnej masy całkowitej,
stało się klasą dla siebie, a rok wcześniej, tę pozycję miała u nas Scania.
(Najszybciej przyspieszają na tym torze Iveco i Renault.) Powstaje
pytanie o koszty serwisu - zasadnicze dla ciężarówek. Skąd ta akurat kwestia?
Stąd, że zagraniczne centrale operujących tu spółek interesuje - no, przecież
- wyłącznie ich finansowa efektywność, bilans. Jeżeli więc traci się sprzedając
wielkie ciężarówki, trzeba to zrekompensować serwisując je. Bo i
tak za wszystko zapłaci Kowalski. Ewentualny skok kosztów serwisu pójdzie
przecież w ceny detaliczne różnych artykułów.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?