Rynek ciężarówek

(gut)
Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał, że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.

Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał - co sygnalizowaliśmy dwa miesiące temu - że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.Dodajmy czego panu Sjoo nie wypadało już powiedzieć, że chodzi głównie
o Volvo, które w klasie ciężarówek ponad 16 t dopuszczalnej masy całkowitej,
stało się klasą dla siebie, a rok wcześniej, tę pozycję miała u nas Scania.
(Najszybciej przyspieszają na tym torze Iveco i Renault.) Powstaje
pytanie o koszty serwisu - zasadnicze dla ciężarówek. Skąd ta akurat kwestia?
Stąd, że zagraniczne centrale operujących tu spółek interesuje - no, przecież
- wyłącznie ich finansowa efektywność, bilans. Jeżeli więc traci się sprzedając
wielkie ciężarówki, trzeba to zrekompensować serwisując je. Bo i
tak za wszystko zapłaci Kowalski. Ewentualny skok kosztów serwisu pójdzie
przecież w ceny detaliczne różnych artykułów.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie