
W pierwszej kolejności auto ma być oferowane na rynku japońskim. Dostawy mają się rozpocząć już w czerwcu tego roku, a sprzedaż stopniowo będzie rozszerzana na inne kraje.
Wiadomo, że roadster otrzyma napęd na tył i rozkład mas w stosunku 50:50. Najnowsza generacja ma być o 100 kilogramów lżejsza od swojego poprzednika. Projektanci obniżyli środek ciężkości i wydłużyli maskę, a także dodali przetłoczenia. We wnętrzu zachowano kokpit charakterystyczny dla wszystkich generacji MX-5. Mazda dodała takie technologie jak systemy aktywnego bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE oraz MZD Connect, autorskie rozwiązanie zapewniające łączność w samochodzie.
W ciągu minionego ćwierćwiecza wyprodukowano blisko 950 000 egzemplarzy modelu MX-5, czyniąc go najlepiej sprzedającym się roadsterem.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?