W pierwszych sześciu miesiącach tego roku Mitsubishi sprzedało w Europie 112 tys. samochodów. Oznacza to ponad 10 proc. wzrost w porównaniu z pierwszym półroczem 2003 r.

Od stycznia do czerwca 2004 r najwięcej aut japońskiej firmy znalazło nabywców w Wielkiej Brytanii (ponad 18 tys. sprzedanych samochodów), Niemczech (ponad 16 tys. zbytych pojazdów) i Rosji (niemal 12 tys. nabywców). Polacy kupili w tym okresie ponad 1,6 tys. aut Mitsubishi.
Dużą rolę w zwiększeniu popytu miało wprowadzenie na rynek nowych modeli: Mitsubishi Grandis oraz Colt. Największym powodzeniem cieszyły się: Space Star, L200 i Lancer, których sprzedano odpowiednio: ponad 20, ponad 18 i ponad 17 tys. sztuk.
Różowy Most Tolerancji w Głogowie. Jaka jest jego historia?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?