Rolls-Royce Phantom. Koniec produkcji

żródło: Mototarget.pl
2016 rok rozpocznie ostatni etap życia obecnego modelu Rolls-Royce Phantom, ogłosił Dyrektor Generalny firmy Rolls-Royce Motor Cars, Torsten Mueller – Oetvoes / Fot. Rolls-Royce
2016 rok rozpocznie ostatni etap życia obecnego modelu Rolls-Royce Phantom, ogłosił Dyrektor Generalny firmy Rolls-Royce Motor Cars, Torsten Mueller – Oetvoes / Fot. Rolls-Royce
2016 rok rozpocznie ostatni etap życia obecnego modelu Rolls-Royce Phantom, ogłosił Dyrektor Generalny firmy Rolls-Royce Motor Cars, Torsten Mueller – Oetvoes.
2016 rok rozpocznie ostatni etap życia obecnego modelu Rolls-Royce Phantom, ogłosił Dyrektor Generalny firmy Rolls-Royce Motor Cars, Torsten Mueller
2016 rok rozpocznie ostatni etap życia obecnego modelu Rolls-Royce Phantom, ogłosił Dyrektor Generalny firmy Rolls-Royce Motor Cars, Torsten Mueller – Oetvoes / Fot. Rolls-Royce

Informacja ta idzie w ślad za ostatnimi doniesieniami na temat rozpoczęcia przez firmę testów nowej aluminiowej konstrukcji. Stanie się ona podstawą każdego Rolls-Royce’a, który pojawi się na rynku od początku 2018 roku.

Torsten Mueller – Oetvoes ogłosił również, iż wersje Phantom Coupe oraz Drophead Coupe nie będą już w przyszłości ponawiane. Linię obu tych modeli zakończy specjalna kolekcja - jedynie 50 sztuk nazwanych Phantom Zenith.  

Produkcja obecnej, siódmej, generacji Phantoma, rozpoczęła się w Goodwood ponad 13 lat temu. Wkrótce model stał się fundamentem, na którym odrodziła się Rolls-Royce Motor Cars. Ostatnie egzemplarze samochodów Phantom Coupe oraz Drophead Coupe powstaną w fabryce w Goodwood w listopadzie tego roku. W tym roku Rolls-Royce stworzy również ostatnie egzemplarze limuzyny Phantom VII.

Torsten Mueller-Oetvoes powiedział: „Jestem dumny i podekscytowany faktem, że w drodze jest już nowy Phantom – współczesny i piękny Phantom spotęgowany przez najnowocześniejsze technologie oraz innowacyjne rozwiązania projektowe. Każdy nowy model Phantoma jest historycznym i ważnym wydarzeniem w dziejach motoryzacji, więc ciężko pracujemy nad udoskonaleniem Phantoma VIII”.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie