Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Na ostatnich targach motoryzacyjnych w Genewie Renault zaprezentowało kombivana z silnikiem wysokoprężnym ENERGY dCi 90. Dzięki temu silnikowi, opracowanemu na bazie silnika ENERGY dCi 110, który jest prawdziwym arcydziełem nowoczesnej technologii, Kangoo jest obecnie najoszczędniejszym samochodem w swojej kategorii.
Renault dokłada wszelkich starań, aby użytkowanie samochodów elektrycznych było jak najbardziej przyjazne dla kierowców i pasażerów. Dlatego firma proponuje szereg rozwiązań związanych z ich zakupem i eksploatacją, które sprawią, że auta te będą komfortowym środkiem transportu.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 1997 roku, rodzina modeli Kangoo była stopniowo rozbudowywana, aby jak najlepiej spełnić potrzeby użytkowników indywidualnych i instytucjonalnych. Po długo oczekiwanym dostawczym Kangoo Z.E. przyszła kolej na nową 7-miejscową wersję kombivana.
Samochód dostawczy czy rodzinny? W przypadku nowego Renault Kangoo pytanie nadal aktualne.
Francuska grupa Renault notuje ostatnio spadki sprzedaży, tymczasem jej najmłodsza spółka - Dacia – bije rekordy popularności. Czy sprzedaż tanich aut okaże się antidotum na ciągłe wahania na rynku?
Kangoo to kolejny „strzał w dziesiątkę” Renault. Świetnie nadaje się do prowadzenia przedsiębiorstwa i na rodzinne wyjazdy wypoczynkowe.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —