Pojazd został zbudowany na platformie CMF-EV. Mierzy "zaledwie" 4,21 metra długości, a jego rozstaw osi to 2,7 m.
Do wyboru są dwie pojemności akumulatora: 40 kWh i 60 kWh. Mniejszy z nich pozwala na pokonanie maksymalnie 300 km, a większy - 470 km. Jak deklaruje producent, w najmocniejszej odmianie Megane E-Tech ma przyspieszać do setki w 7,4 sekundy i osiągać prędkość 160 km/h.**
W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł.
W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189 390 zł.
Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
CENY NOWEGO RENAULT MEGANE E-TECH ELEKTRYCZNEGO
Equilibre | Techno | iconic | |
40 kwh 130 KM | 154 390 PLN | 167 390 PLN | - |
60 kwh 220 KM | 176 390 PLN | 189 390 PLN | 202 390 PLN |
Zobacz także: Nissan Qashqai trzeciej generacji
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?