Renault Kangoo Express się zmienia

(ip)
Renault Kangoo Express, Fot: Renault
Renault Kangoo Express, Fot: Renault
Wprowadzona w 2008 roku druga generacja Kangoo zajmująca pozycję lidera w Europie, pojawia się obecnie w sprzedaży w nowym wydaniu, które obejmie całą gamę: Kangoo Express, Compact i Maxi oraz Kangoo Z.E. i Kangoo Maxi Z.E.

W nowym Kangoo Express pojawia się nowy przód o charakterystycznej dla marki Renault stylistyce, w tym powiększone i

Renault Kangoo Express, Fot: Renault
Renault Kangoo Express, Fot: Renault

pionowo ustawione logo. Zmieniono również lusterka boczne, które są obecnie lepiej dopasowane do całości, oraz tylne światła. Zmiany stylistyczne są widoczne również w kabinie, w której pojawia się nowa deska rozdzielcza, posiadająca tak jak poprzednio centralnie umieszczony schowek, oraz nowa kierownica o wyraźnie wyższym poziomie jakości.

Gama dostawczych Kangoo obejmowała siedem wersji o trzech długościach nadwozia (Kangoo Express, Compact i Maxi), dwóch rodzajach napędu - termicznym i elektrycznym - oraz dwie wersje: 2- lub 5-miejscowe (Kangoo Maxi). Do tego zestawu dojdzie nowa konfiguracja: wersja z trzema miejscami z przodu . Opcja ta będzie dostępna we wszystkich długościach nadwozia (za wyj. Kangoo Z.E., Kangoo Maxi Z.E. i 5-miejscowego Kangoo Maxi). Zadbano również o komfort użytkowników, wprowadzając w kabinie liczne zmiany  (np. płaty drzwi) przy utrzymaniu możliwości złożenia oparcia siedzeń pasażerów w celu uzyskania maksymalnej długości załadunku.

Renault Kangoo Express, Fot: Renault
Renault Kangoo Express, Fot: Renault

Nowe Kangoo Express jest wyposażone w oszczędne silniki o bardzo dobrych osiągach. Trzy wśród nich są liderami pod względem niskiego zużycia paliwa w swoich segmentach: Energy dCi 75 i Energy dCi 90 KM spalają 4,3 l/100 km (zużycie w cyklu mieszanym NEDC) i emitują 112 g CO2/km, a Energy TCe 115 emituje 140 g CO2/km . Silnik Energy dCi 110 KM może się również poszczycić wyjątkowo niską emisją CO2 wynoszącą 115 g/km.

W celu dalszego ograniczenia zużycia paliwa Kangoo jest w standardzie wyposażone (w wersjach z silnikami najnowszej generacji) we wskaźnik zmiany biegów oraz tryb eko pozwalający na dalsze obniżenie zużycia paliwa nawet o 10%. W tym celu system reguluje moment obrotowy silnika, wskazania wskaźnika zmiany biegów (wyświetlającego z wyprzedzeniem pożądany bieg) oraz parametry pedału gazu.

Obniżenie zużycia paliwa przekłada się również na zmniejszenie kosztów eksploatacji i łącznych kosztów posiadania samochodu (TCO), które są kluczowym kryterium w przypadku klientów flotowych. Przebiegi między przeglądami w przypadku najpopularniejszych silników zostały zwiększone (co 2 lata / 40 tys. km zamiast co 2 lata / 30 tys. km), co stanowi kolejny ważny czynnik w obniżaniu kosztów.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie