W nowym modelu renault espace jest także dobra widoczność w każdej z tych pozycji.

Nie tylko kierowca, ale też pasażerowie mają swobodny wgląd w informacje, zebrane w centralnej części deski rozdzielczej.
Jak w większości współczesnych modeli renault karta "hands free" zastępuje kluczyk, a drzwi otwierają się i zamykają dzięki elektronicznemu systemowi rozpoznawania. Nie trzeba też zajmować się hamulcem ręcznym, bowiem espace jest wyposażony w automatyczny hamulec postojowy. Jest on dezaktywowany, gdy samochód rusza z miejsca i blokuje się po wyłączeniu silnika. System nawigacji informuje w czasie rzeczywistym o warunkach ruchu drogowego, proponując na ekranie optymalną trasę przejazdu. Powierzchnia szyb espace’a przekracza 7,42 m kw., w czym duży udział ma otwierany dach.
Oprócz konstrukcji pojazdu, łączącej sztywność kabiny ze strefami kontrolowanego zgniotu, system Renault Protection zapewnia bezpieczeństwo użytkowników dzięki pasom z nawijaczami, ogranicznikom napięcia, napinaczom, poduszkom, dostosowującym się do siły zderzenia i budowy ciała użytkownika. Firma opracowała też ofertę fotelików dla dzieci, kompatybilnych z systemem mocowania Isofix.
Espace jest bardzo dynamiczny. Sześć oferowanych jednostek napędowych zapewnia możliwość wyboru. Są to benzynowe silniki 2.0 16V, 2.0 Turbo i 3.5 V6, charakteryzujące się dużą elastycznością i przyspieszeniem. Natomiast silniki wysokoprężne 1.9 dCi i 2.2 dCi przypominają świetną jednostkę 3.0 dCi, w której wykorzystano technologię wtrysku bezpośredniego common-rail. Renault jako jedyny producent zaoferował samochód jednobryłowy z silnikiem wysokoprężnym V6.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?