Nie ustają działania mające na celu ratowanie MG Rovera, który po upadku został przejęty przez chińską firmę Nanjing Automotive.
Pod hasłem "Project Tempest" profesor Krish Bhaskar z London School of Economics i University of Bristol przygotował plan produkcji sportowego samochodu, którego sprzedaż mogłaby wspomóc finansowo MG Rovera. Auto kosztowałoby ok. 25 tys. funtów (144 tys. zł). Jego prędkość ograniczona elektronicznie wynosiłaby 250 km/h, a rozpędzenie od 0 do 100 km/h zajmowałoby ok. 5 sekund.
Możliwe, że nowy pojazd byłby wzorowany na Austinie Healeyu 3000 - samochodzie marki należącej do MG Rover Group, który produkowany był w latach 1959 - 1964.
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera