Samochód wyróżnia się nisko osadzonym zderzakiem przednim, który posiada bardzo duże wloty powietrza oraz elementy wykonane z włókna węglowego. Dostrzec możemy także światła do jazdy dziennej LED.
Na tylnej klapie pojawił się natomiast spojler dachowy, a auto posiada cztery końcówki układu wydechowego o średnicy 105 mm. Range Rover po modyfikacjach porusza się na 23-calowych felgach Lumma na które mogą zostać nałożone opony Vredestein Ultrac SUV Sessanta lub Vredestein Crosscontact UHP o rozmiarze 305/30 R23.
Tuner postanowił również zająć się jednostką napędową. 3-litrowy silnik Diesla dostarcza teraz 288 KM i 660 Nm momentu obrotowego, a dla przypomnienia standardowo generuje 258 KM i 600 Nm.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?