Range Rover Sport. Tak prezentuje się trzecia generacja!

Mariusz Michalak
Range Rover Sport.Nowy Range Rover Sport będzie hybrydą plug-in. A co z tradycyjnymi silnikami spalinowymi? Nie ma powodów do obaw. Pojazd będzie można kupić także z silnikiem V8. Fit. Range Rover
Range Rover Sport.Nowy Range Rover Sport będzie hybrydą plug-in. A co z tradycyjnymi silnikami spalinowymi? Nie ma powodów do obaw. Pojazd będzie można kupić także z silnikiem V8. Fit. Range Rover
Nowy Range Rover Sport będzie hybrydą plug-in. Zwolennicy tradycyjnych jednostek spalinowych nie mają jednak powodów do obaw. Nowość będzie można kupić także z silnikiem V8.

Nowy Range Rover Sport jest oparty na platformie Land Rovera MLA-Flex (Modular Longitudinal Architecture). Jego gama układów napędowych obejmuje dwie sześciocylindrowe hybrydy typu plug-in o przedłużonym zasięgu, których całkowicie elektryczny zasięg wynosi do 113 km, a emisja CO2 tylko 18 g/km.

Nowy V8 Twin Turbo o mocy 530 KM zapewnia osiągi samochodu sportowego, rozpędzając się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy przy użyciu funkcji Dynamic Launch. Klienci mogą również wybierać spośród mocnych i wydajnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych Ingenium w technologii mild hybrid, podczas gdy napęd w pełni elektryczny będzie dostępny w roku 2024.

Signature Sound jest najbardziej zaawansowanym i potężnym systemem audio, jaki kiedykolwiek zamontowano w Range Roverze Sport, obejmujący aż do 29 głośników, w tym cztery umieszczone w zagłówkach. System infotainment Pivi Pro posiada ekran dotykowy o przekątnej 13,1 cala. Kontrolując wszystko od nawigacji do multimediów, system uczy się zwyczajów użytkownika. Amazon Alexa stwarza możliwość kontrolowania różnych ustawień i funkcji przy użyciu naturalnych komend głosowych.

W nowym Range Roverze Sport debiutuje system Adaptive Off-Road Cruise Control, który pomaga kierowcom nawigować w trudnym terenie, utrzymując stały postęp zgodnie z warunkami podłoża. Kierowcy mogą wybierać spośród czterech komfortowych ustawień, a system inteligentnie dostosowuje prędkość, co pozwala człowiekowi skupić się na prowadzeniu pojazdu.

Ceny zaczynają się od 482 200 złotych za wariant D250 SE.

Zobacz także: Mercedes EQA - prezentacja modelu

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie