Z tego względu brytyjska firma przedstawiła na salonie w Pekinie model Range Rover Hybrid Long Wheelbase, który przy
całkowitej długości nadwozia wynoszącej 5,2 metra oferuje aż o 186 mm więcej miejsca na nogi dla osób podróżujących z tyłu. Zamożni klienci z Chin mogą również zamówić pakiet ekskluzywnych foteli w tylnym rzędzie, których oparcia można pochylać w zakresie do 17 stopni.
Samochód będzie oferowany w wersji hybrydowej, łączącej wysokoprężną jednostkę SDV6 o pojemności 3 litrów z silnikiem elektrycznym i 8-biegową przekładnią automatyczną firmy ZF. Łączna moc zestawu wynosi 340 KM przy 4000 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 700 Nm jest uzyskiwany w zakresie od 1500 do 3000 obr./min. Mimo sporej masy własnej Range Rover Hybrid Long Wheelbase przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,9 sekundy i rozpędza się maksymalnie do blisko 220 km/h.
Zaletą napędu hybrydowego jest też jego wydajność paliwowa. Średnie zużycie paliwa oscyluje w granicach 6,4 litra na 100 kilometrów, przy czym ten ekskluzywny SUV może przejechać około 1,5 kilometra korzystając wyłącznie z zasilania elektrycznego. Kierowca musi jedynie pamiętać, aby nie przekraczać wówczas prędkości 30 km/h.
Pierwsze dostawy modelu Range Rover Hybrid Long Wheelbase do klientów na rynku chińskim rozpoczną się pod koniec tego roku.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?