Samochód jest napędzany 3-litrowym silnikiem wysokoprężnym produkcji BMW o mocy 275 KM i momencie obrotowym 850 Nm. Moc maksymalna tej jednostki bez ograniczeń wprowadzonych przez FIA to 350 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie koła przez sześciostopniową sekwencyjną skrzynię biegów ZF.
Zgodnie z wymogami stawianymi przed konstrukcjami uczestniczącymi w imprezach typu Rallye Raid, Desert Warrior 3 został wyposażony w 16-calowe koła Compomotive Atacama Rally Raid z oponami BF Goodrich Desert Race serii G. Auto otrzymało również zawieszenie 8 Reiger oraz 260-litrowy zbiornik paliwa, pozwalający na przejechanie 1200 kilometrów.
Zmodyfikowany Evoque waży 1900 kilogramów i jest oferowany z zaawansowanymi systemami sterującymi pracą zawieszenia.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Straż Graniczna reaguje na publikację "Gazety Wyborczej". "Niebezpieczna narracja"
- Lista imion zakazanych w Polsce! Urzędnik nie pozwoli ci tak nazwać dziecka!
- Oświadczenie Orlenu ws. rzekomego braku paliwa. Koncern odpowiada na ataki
- Unia szykuje się do wielkiej reformy. „Najgorszy możliwy dla Polski scenariusz”