„Zimowy Narodowy” to projekt zrodzony z pomysłu jak wykorzystać potencjał Stadionu Narodowego przez 365 dni w roku. W
jego ramach powstało m.in. największe w Polsce lodowisko i szereg innych atrakcji: tor do jazdy na rolkach i na longboardzie, skatepark czy boiska do badmingtona.
„Zima to pora roku, podczas której najłatwiej docenić napęd na cztery koła. Stąd obecność quattro na „Zimowym Narodowym” – mówi Wojciech Usak – dyrektor marketingu Audi. „Przedstawiamy tu całą gamę samochodów z napędem na cztery koła quattro, włącznie ze sportowymi wersjami RS. To pojazdy, które świetnie radzą sobie w każdych warunkach, o czym kierowcy przekonują się od ponad trzydziestu lat. Teraz osoby zainteresowane techniką quattro, odwiedzając naszą ekspozycję na „Zimowym Narodowym”, będą mogły przetestować auto z tym napędem – dodaje Wojciech Usak.
Samochody z napędem na cztery koła to sztandarowy produkt koncernu z Ingolstadt. Dla Audi, quattro to coś więcej niż rozwiązanie techniczne – to filozofia. Pojęcie to jest symbolem bezpiecznej i sportowej jazdy, wysokich kompetencji technicznych i dynamicznego stylu życia. W roku 2013, z taśm produkcyjnych zjechał pięciomilionowy model quattro. Dzięki temu, cztery ringi mają na swoim koncie więcej sprzedanych pojazdów z napędem na cztery koła niż jakakolwiek inna marka premium.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?