Q Service Castrol rośnie. Do sieci należy już 500 warsztatów

Paweł Piątek
Istniejąca od trzech lat na rynku marka Q Service Castrol świętuje właśnie dołączenie do swojej sieci 500. warsztatu. Projekt nie zwalnia tempa.
Istniejąca od trzech lat na rynku marka Q Service Castrol świętuje właśnie dołączenie do swojej sieci 500. warsztatu. Projekt nie zwalnia tempa. Q Service Castrol
Istniejąca od trzech lat na rynku marka Q Service Castrol świętuje właśnie dołączenie do swojej sieci 500. warsztatu. Projekt nie zwalnia tempa.

- W trzy lata udało nam się zbudować jeden z wiodących konceptów sieciowych w Polsce. Marki Inter Cars i Castrol po raz kolejny udowodniły, że doskonale rozumieją potrzeby kierowców, oferując im profesjonalne usługi naprawcze i odpowiadając na ich rosnące oczekiwania. 500 warsztatów pod szyldem Q Service Castrol to dla nas olbrzymia satysfakcja, ale także zobowiązanie do dalszej pracy nad rozwojem sieci – mówi Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.

Strategia biznesowa marki oparta jest na zapewnieniu szerokiego portfolio usług, rozwiązań i produktów, niedostępnych w innych warsztatach samochodowych. Wśród nich są ochrona gwarancyjna wybranych elementów silnika, opon marki Semperit oraz tarcz hamulcowych ATE. Właściciele serwisów zrzeszonych w sieci mogą również liczyć na pomoc w zakresie e-commerce oraz kompleksowej obsługi klientów flotowych. Koncept oferuje także szerokie wsparcie marketingowe, poprzez m.in.: kampanie reklamowe, profesjonalne materiały wizualne czy system umawiania wizyt online.

COMPONENT {"params":{"id":" 23806081 "},"component":"single_article"}

- Od ponad 30 lat, jako Inter Cars wspieramy warsztaty samochodowe. Teraz, dzięki sieci Q Service Castrol, wspólnie z marką Castrol wyznaczyliśmy nowe standardy w branży. Stworzyliśmy innowacyjny koncept, który jest doceniany zarówno przez przedsiębiorców, jak i przede wszystkim, przez kierowców. Dzięki wspólnym wartościom, takim jak: pewność, jakość i profesjonalizm w zaledwie trzy lata staliśmy się jednym z wiodących graczy na polskim rynku – mówi Wojciech Twaróg, dyrektor sprzedaży i marketingu Inter Cars S.A. w Polsce.

W Polsce do konceptów sieciowych przynależy już 1/3 wszystkich warsztatów. Trend ten jest coraz bardziej zauważalny i z roku na rok przybywa chętnych do rozwijania swojej firmy pod szyldem znanej marki. Europejskim liderem jest Norwegia, w której do sieci należy aż 88% warsztatów. W Niemczech, Francji, Włoszech oraz Szwecji ponad połowa wszystkich serwisów pozostaje zrzeszona.

- Nasze międzynarodowe doświadczenie pokazuje, że trend ten będzie się coraz bardziej rozwijał. Jedną z największych przewag sieci serwisowych nad małymi warsztatami jest szybkie reagowanie na stale zmieniające się potrzeby klientów. Przy obecnym zaawansowaniu technologicznym samochodów, klienci oczekują od mechaników wysoko specjalistycznej wiedzy i wyposażenia, które nie zawsze udaje im się znaleźć w mniejszych serwisach – mówi Leszek Radzikowski, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Castrol.

- 500 punktów na mapie Polski to bardzo satysfakcjonujący wynik. Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie potrzebują nas kierowcy. Osiągnięcie tego poziomu wymaga od nas skupienia się na ciągłym podnoszeniu jakości i standaryzacji. Ponadto bacznie obserwujemy to, co dzieje się w branży i sukcesywnie wprowadzamy nowości odpowiadające oczekiwaniom klientów. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku, który wyznaczyliśmy sobie na początku drogi – stać się najlepszą w kraju siecią zrzeszająca niezależne serwisy samochodowe – podsumowuje Marta Ciesielska.

od 7 lat
Wideo

Igor Polak, Najpopularniejszy Talent 2023 Roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty