Rządowy "szlaban" nie zatrzymał przywozu i nie tchnął ducha w ciągle słabujący rynek aut nowych.
To prawda, że mamy teraz ok. 32-procentowy spadek sprzedaży nowych aut - z wszystkimi tego konsekwencjami. Nie wolno nam jednak tracić z pola widzenia, że tzw. wskaźnik motoryzacji - liczba samochodów osobowych na 1000 mieszkańców systematycznie w Polsce rośnie. Ze 160 aut do 250 w skali dziesięciu lat - i to w zasadzie równo, bo po ok. 10 rocznie. W 1995 roku np. wynosił on 195, a w roku 2000 - 250.
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera