Profesjonaliści profesjonalistom

Magdalena Klich-Wójcik
Mechaników samochodowych najlepiej szkolą... mechanicy, którzy w praktyce zapoznali się z najnowszymi osiągnięciami w motoryzacji.

Tak jest w przypadku szkoleń o układach hamulcowych, prowadzonych przez ATE.

Fot. ATE
Fot. ATE

 Szkolenie z układów hamulcowych ma w ATE 50 lat tradycji. W tym czasie szkolenia, zwane dziś często treningami, zawsze dostosowywane były do wymagań klientów: w latach 50. w centrum szkoleń stały hamulce bębnowe, a w kolejnej dekadzie najwięcej uwagi poświęcano hamulcom tarczowym. Dziś mówi się przede wszystkim o systemach High Performance, które w niejednym samochodzie wyścigowym spełniłyby wyśrubowane wymagania.

Technologia pojazdów podlega stałym dynamicznym zmianom. Takie same procesy zachodzą w systemach szkoleniowych ATE, że przypomnę mechaniczne serwa, serwa hydrauliczne i systemy ABS i ESP. Wszystkie te techniczne zagadnienia są uwzględniane w naszych szkoleniach przede wszystkim od strony praktyki mechanika, czyli usterek mechanicznych i elektronicznych oraz sposobów prawidłowej obsługi serwisowej.

Fot. ATE
Fot. ATE

Wszystko w takim szkoleniu jest proste i zrozumiałe. Od lat oferujemy program szkoleniowy, skrojony na miarę potrzeb warsztatu mechaniki i elektromechaniki. Jest on oferowany dla każdej grupy uczestników w zależności od skali posiadanej wiedzy, a więc dla uczniów, czeladników, mistrzów mechaniki i elektromechaniki, a także doradców serwisowych i kierowników serwisowych.

Organizatorom szkoleń zależy na najpraktyczniejszym podejściu w przekazywaniu wiedzy, dlatego stworzyli oryginalne modele i pomoce szkoleniowe, jak również specjalnie przygotowane pojazdy. Wszystko to, aby wiedze przekazać w sposób najbardziej zrozumiały. Pomocą służą specjalne modele i narzędzia, co gwarantuje sukces w dalszej obsłudze i naprawie.

Do diagnostyki systemów hamulcowych stosujemy: hydrauliczne i elektroniczne modele tzw. "auto na stole", które zbudowane są po to, aby służyły części teoretycznej szkolenia. Dzięki tym modelom, uczestnicy aktywnie stosują nowo nabytą wiedzę w praktycznym poszukiwaniu usterek i ich diagnozowaniu. Połączenie części teoretycznej z praktyczną gwarantuje trwałość nabytej wiedzy.

Fot. ATE
Fot. ATE

Program szkoleń ATE został zbudowany modułowo. Oznacza to, że dla każdego klienta i do każdego zadania można zaprogramować indywidualny tok nauczania ATE.

W standardzie szkoleniowym znajdują się:

- Spotkania informacyjne

- Jedno i dwudniowe szkolenia z układów hamulcowych - cześć podstawowa.

- Jednodniowe szkolenia z rozwiązywania problemów układów hamulcowych.

- Dwudniowe kursy ABS- dla początkujących i zaawansowanych.

Centrala szkoleniowe ATE znajduje się w Eschborn we Frankfurcie n. Menem. Ponadto takie same centra szkoleniowe znajdują się już we Włoszech i Francji. Jednakże w Polsce i wielu innych krajach stosowana jest zasada: jeśli klient nie może do nas przyjść - my do niego dojedziemy! I tę zasadę stosujemy na całym świecie. Dbamy, aby szkolenia były dopasowane do potrzeb kraju i lokalnego rynku. Dlatego oferujemy ciągle zmieniający się program szkolenia oraz modyfikujemy modele treningowe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty