Jedna z motoryzacyjnych legend definitywnie odchodzi do historii. Volkswagen zapowiedział, że latem zakończy produkcję garbusa.
Chodzi o klasyczną wersję tego auta, z umieszczonym z tyłu silnikiem, którą jeszcze produkowano w Meksyku. Wytwarzane od lat 30. auto sprzedano w ponad 21 mln egzemplarzy. Teraz zostanie tylko new bettle, czyli w zasadzie golf w stylizowanym na garbusa nadwoziu. Łza się kręci.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.