Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Debiut Porsche Panamera Sport Turismo miał miejsce wiosną zeszłego roku. Jego pojawienie się nie wywołało już w branży takiego szoku jak wtedy, gdy Porsche wprowadziło do sprzedaży SUV-a Cayenne czy coupe/limuzynę Panamerę.
Porsche poszerza gamę swoich modeli z napędem hybrydowym. W ofercie linii Panamera Sport Turismo debiutuje mocna hybryda plug-in, czyli nowy flagowy wariant Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo.
Porsche poszerza rodzinę modelu Panamera o nową wersję nadwoziową – Panamera Sport Turismo, która swoją globalną premierę będzie świętować podczas salonu samochodowego w Genewie (7-19 marca 2017 r.), gdzie zostanie zaprezentowana w pięciu różnych wariantach: Panamera 4, Panamera 4S, Panamera 4S Diesel, Panamera 4 E-Hybrid oraz Panamera Turbo.
Wraz z modelem Panamera Turbo S E-Hybrid producent sportowych aut po raz pierwszy wprowadza flagowy wariant jednej ze swoich linii modelowych z hybrydowym napędem plug-in. Turbo S E-Hybrid to najmocniejszy model w ofercie Porsche Panamera
Gama nowego Porsche Panamera wzbogaca się o kolejne warianty. Podczas salonu samochodowego w Los Angeles gran turismo zadebiutuje w opcjonalnej, przedłużanej wersji Executive oraz jako bazowa odmiana z nową, benzynową jednostką V6 turbo o mocy 330 KM.
Przy produkcji nowego Porsche Panamera, zbudowanego na bazie elastycznej platformy Modular Standard Toolkit (MSB), na zmianę pracuje w Lipsku około 200 pracowników i 475 robotów. Udział produkcji własnej przekracza 90%