Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych

Karol Biela
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Supersportowa limuzyna w wersji plug-in? Porsche Panamera S E-Hybrid łączy w sobie dwie sprzeczności - świetne osiągi i rewelacyjnie niskie zużycie paliwa.
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych

W porównaniu ze starszą wersją auto będzie dostępne również w wersji hybrydowej S E-Hybrid, która posiada gniazdo plug-in pozwalające na ładowanie baterii z sieci elektrycznej. - Nowy model będzie spalał około 3,1 litra benzyny na 100 kilometrów, zaś w trybie elektrycznym będzie mógł przejechać rekordowe 36 kilometrów - wyjaśnia inżynier Porsche Christian Jung. 

Zobacz też: Porsche Panamera Diesel pali nieco ponad sześć litrów na setkę 

Zestaw napędowy składa się z 3-litrowej widlastej jednostki benzynowej oraz 95-konnego silnika elektrycznego zasilanego energią zmagazynowaną w bateriach litowo-jonowych. Razem układ napędowy osiąga 416 KM.

Kliknij tutaj, aby zobacz film z prezentacji Porsche Panamera S E-Hybrid

Panamera S E-Hybrid pomimo niskiego zużycia paliwa gwarantuje bardzo dobre osiągi (0-100 km/h w 5,5 sek., V-max 270 km/h).

Niestety za taki pojazd niemiecki producent każe sobie słono zapłacić. Na obecną chwilę Panamera S E-Hybridwyceniona została na 131 222 euro, co daje ponad 564 tysiące złotych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty