Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych

Karol Biela
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Supersportowa limuzyna w wersji plug-in? Porsche Panamera S E-Hybrid łączy w sobie dwie sprzeczności - świetne osiągi i rewelacyjnie niskie zużycie paliwa.
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych
Porsche Panamera S E-Hybrid - sportowa limuzyna dla oszczędnych

W porównaniu ze starszą wersją auto będzie dostępne również w wersji hybrydowej S E-Hybrid, która posiada gniazdo plug-in pozwalające na ładowanie baterii z sieci elektrycznej. - Nowy model będzie spalał około 3,1 litra benzyny na 100 kilometrów, zaś w trybie elektrycznym będzie mógł przejechać rekordowe 36 kilometrów - wyjaśnia inżynier Porsche Christian Jung. 

Zobacz też: Porsche Panamera Diesel pali nieco ponad sześć litrów na setkę 

Zestaw napędowy składa się z 3-litrowej widlastej jednostki benzynowej oraz 95-konnego silnika elektrycznego zasilanego energią zmagazynowaną w bateriach litowo-jonowych. Razem układ napędowy osiąga 416 KM.

Kliknij tutaj, aby zobacz film z prezentacji Porsche Panamera S E-Hybrid

Panamera S E-Hybrid pomimo niskiego zużycia paliwa gwarantuje bardzo dobre osiągi (0-100 km/h w 5,5 sek., V-max 270 km/h).

Niestety za taki pojazd niemiecki producent każe sobie słono zapłacić. Na obecną chwilę Panamera S E-Hybridwyceniona została na 131 222 euro, co daje ponad 564 tysiące złotych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja radzi jak zaplanować podróż

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty