Porsche Macan Turbo z pakietem Performance. W Polsce od 419 070 zł

(ip)
Porsche Macan Turbo z pakietem PerformanceNowy wariant otrzymał wzmocniony, podwójnie turbodoładowany silnik 3.6 V6 – generuje on moc 440 KM, czyli o 40 KM wyższą niż jednostka modelu Macan Turbo. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 550 do 600 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1500 do 4500 obr./min.Fot. Porsche
Porsche Macan Turbo z pakietem PerformanceNowy wariant otrzymał wzmocniony, podwójnie turbodoładowany silnik 3.6 V6 – generuje on moc 440 KM, czyli o 40 KM wyższą niż jednostka modelu Macan Turbo. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 550 do 600 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1500 do 4500 obr./min.Fot. Porsche
Gamę modelową uzupełnia topowy Macan Turbo z pakietem Performance. Wprowadzono nie tylko zmiany stylistyczne.

Nowy wariant otrzymał wzmocniony, podwójnie turbodoładowany silnik 3.6 V6 – generuje on moc 440 KM, czyli o 40 KM wyższą niż jednostka modelu Macan Turbo. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 550 do 600 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1500 do 4500 obr./min.

Pierwszą „setkę” Macan Turbo z pakietem Performance osiąga w ciągu zaledwie 4,4 s (o 0,4 s krócej niż 400-konna wersja Turbo), a jego prędkość maksymalna wynosi 272 km/h (o 6 km/h więcej). Przyrost siły napędowej przekłada się na lepsze czasy elastyczności: czas potrzebny na przyspieszenie od 80 do 120 km/h został skrócony z 3,1 do 2,9 s. Zależnie od rodzaju ogumienia, zużycie paliwa topowej odmiany modelu Macan waha się od 9,4 do 9,7 l/100 km.

Porsche Macan Turbo z pakietem PerformanceNowy wariant otrzymał wzmocniony, podwójnie turbodoładowany silnik 3.6 V6 – generuje on moc 440 KM, czyli o
Porsche Macan Turbo z pakietem Performance

Nowy wariant otrzymał wzmocniony, podwójnie turbodoładowany silnik 3.6 V6 – generuje on moc 440 KM, czyli o 40 KM wyższą niż jednostka modelu Macan Turbo. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 550 do 600 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1500 do 4500 obr./min.

Fot. Porsche

Jednak pakiet Performance nie ogranicza się wyłącznie do mocniejszego silnika: standardowo obejmuje także nowo opracowany układ hamulcowy, obniżone zawieszenie, pakiet Sport Chrono i sportowy układ wydechowy. Na przedniej osi zamontowano rowkowane tarcze hamulcowe o średnicy 390 mm, o 30 mm większe od tych w modelu Macan Turbo. Współpracują one z 6-tłoczkowymi zaciskami w kolorze czerwonym. Sportowe właściwości jezdne oferuje zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) – jego prześwit zmniejszono o 15 mm, a nastawy zoptymalizowano pod kątem osiągów samochodu. Na życzenie dostępne jest także pneumatyczne zawieszenie z funkcją samopoziomowania i regulacją wysokości.

Dodatkowe pokłady dynamiki nowego Porsche Macan Turbo z pakietem Performance pozwala w pełni wykorzystać pakiet Sport Chrono. W trybie Sport Plus zmienia on zestrojenie podwozia, silnika i przekładni na jeszcze ostrzejsze – czemu towarzyszy wyjątkowo emocjonująca ścieżka dźwiękowa ze sportowego układu wydechowego. Siedmiostopniowa skrzynia dwusprzęgłowa PDK została skonfigurowana pod kątem uzyskania błyskawicznych reakcji i optymalizacji punktów zmiany przełożeń. Efekt: ekstremalne przyspieszenia oraz maksymalnie sprawne przeniesienie zwiększonego momentu obrotowego na koła.

Indywidualny charakter nowego Porsche Macan Turbo z pakietem Performance można dodatkowo podkreślić opcjami z szerokiej palety wyposażenia dodatkowego, takie jak pakiet Turbo Exterior. Obejmuje on: 21-calowe obręcze 911 Turbo z ramionami w kolorze lśniącej czerni, szereg innych elementów polakierowanych na czarno oraz diodowe reflektory główne z systemem PDLS Plus. Pakiet Turbo Interior zawiera z kolei tapicerkę i wykończenia kabiny z czarnej skóry oraz Alcantary, kolorowe aplikacje oraz elementy wykonane z włókien węglowych (np. listwy progowe z podświetlanym na biało logo modelu).

Model Macan Turbo z pakietem Performance można już zamawiać w salonach Porsche.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie