Porsche Macan T. Silnik 2.0 turbo
Turbodoładowany 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 l w Porsche Macan T dostarcza 265 KM mocy. W porównaniu z 2,9-litrową jednostką V6 biturbo montowaną w wariantach S i GTS zespół napędowy odmiany T nad przednią osią waży o 58,8 kg mniej.
Silnik współpracuje z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK oraz z układem napędu na cztery koła Porsche Traction Management (PTM). Standardowo wyposażony w pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy oraz przyciskiem Sport Response na kierownicy, Macan T przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 s i osiąga prędkość maksymalną 232 km/h.
Porsche Macan T. Specjalnie dostrojone podwozie

Do linii modelowej Porsche dołącza Macan T – pierwszy 4-/5-drzwiowy samochód sportowy, który będzie nosił specjalne oznaczenie zarezerwowane dotąd dla linii 911 i 718.
Fot. Porsche
Pojazd konstrukcyjnie bazuje na płycie podłogowej modelu Audi Q5. Macan T to jedyny model Porsche, który jest standardowo wyposażony w stalowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) w połączeniu ze zmniejszonym o 15 mm prześwitem. Z przodu zastosowano sztywniejsze stabilizatory, a zestrojenie podwozia samochodu zostało zmodyfikowane pod kątem idealnej współpracy zawieszenia i zespołu napędowego.