Samochód będzie oferowany jako coupe i kabriolet, z napędem na tył lub na obie osie. Auto wypełnia lukę między 911 Carrera S oraz stworzonym do ścigania się na torze 911 GT3.
Pod maską Porsche 911 Carrera GTS pracuje wolnossący, sześciocylindrowy silnik 3.8 bokser. Ma moc 430 KM. Standardem jest też pakiet Sport Chrono, pozwalający na zmianę ustawień zawieszenia, komputera sterującego silnikiem i skrzyni biegów (w wersji z dwusprzęgłowym automatem PDK), a także amortyzatory o zmiennej sile tłumienia PASM, które pozwalają obniżyć prześwit o 10 mm.
Przekłada się to na lepsze osiągi. Jak podaje producent, Porsche 911 Carrera GTS z przekładnią PDK przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s, a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze coupe z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h.
Porsche 911 Carrera GTS ma trafić do sprzedaży w listopadzie. Jego polskich cen na razie nie podano. W Niemczech startują one od 117549 euro.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?