Porsche 911 Carrera 4S. Turbodoładowany silnik i rozsądne spalanie

(mm) TVN Turbo/x-news
Porsche 911 Carrera 4SPoza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.Fot. TVN Turbo/x-news
Porsche 911 Carrera 4SPoza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.Fot. TVN Turbo/x-news
Porsche postanowiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich fanów i ulepszyło silniki flagowego modelu 911. Obecnie nawet podstawowa Carrera ma jednostkę z turbodoładowaniem.

Poza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.

W zależności od wersji, samochód dysponuje mocą 370 lub 420 KM. Wydawałoby się, że to auto z ekonomią ma niewiele wspólnego, jednak około 11 l/100 km dla sportowego samochodu tej klasy jest niezłym wynikiem. Pojazd w trybie Sport Plus do 100 km/h przyspiesza w 3,8 s. Jako wadę można wskazać fotele. Ciężko się z nich wydostać i są twarde.

Porsche 911 Carrera 4S Coupe to wydatek 586 280 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty