Porsche 718 Cayman. Start produkcji

(mm/ip)
Porsche 718 CaymanProdukcja wszystkich dwudrzwiowych aut sportowych w siedzibie Porsche do sierpnia wzrośnie do około 240 sztuk dziennie. Obecnie każdego dnia z taśm montażowych w zakładach w Zuffenhausen zjeżdża ponad 220 pojazdów. W roku obrotowym 2015 firma dostarczyła 22 663 egzemplarze modeli Boxster i Cayman (2014: 23 597 sztuk).Fot. Porsche
Porsche 718 CaymanProdukcja wszystkich dwudrzwiowych aut sportowych w siedzibie Porsche do sierpnia wzrośnie do około 240 sztuk dziennie. Obecnie każdego dnia z taśm montażowych w zakładach w Zuffenhausen zjeżdża ponad 220 pojazdów. W roku obrotowym 2015 firma dostarczyła 22 663 egzemplarze modeli Boxster i Cayman (2014: 23 597 sztuk).Fot. Porsche
Porsche świętuje kolejny kamień milowy w swojej ponad 75-letniej historii działalności w Zuffenhausen. Wkrótce firma będzie produkować tam wszystkie oferowane dwudrzwiowe samochody sportowe – dołącza do nich właśnie trzecia generacja modelu 718 Cayman.
Porsche 718 CaymanProdukcja wszystkich dwudrzwiowych aut sportowych w siedzibie Porsche do sierpnia wzrośnie do około 240 sztuk dziennie. Obecnie każdego
Porsche 718 Cayman

Produkcja wszystkich dwudrzwiowych aut sportowych w siedzibie Porsche do sierpnia wzrośnie do około 240 sztuk dziennie. Obecnie każdego dnia z taśm montażowych w zakładach w Zuffenhausen zjeżdża ponad 220 pojazdów. W roku obrotowym 2015 firma dostarczyła 22 663 egzemplarze modeli Boxster i Cayman (2014: 23 597 sztuk).

Fot. Porsche

Do połowy sierpnia producent zamierza korzystać jeszcze z mocy produkcyjnych fabryki w Osnabrücku, gdzie powstawały poprzednie generacje sportowego coupe z umieszczonym centralnie silnikiem.

Produkcja wszystkich dwudrzwiowych aut sportowych w siedzibie Porsche do sierpnia wzrośnie do około 240 sztuk dziennie. Obecnie każdego dnia z taśm montażowych w zakładach w Zuffenhausen zjeżdża ponad 220 pojazdów. W roku obrotowym 2015 firma dostarczyła 22 663 egzemplarze modeli Boxster i Cayman (2014: 23 597 sztuk).

Obecna generacja samochodów sportowych Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie charakteryzuje się wyższą mocą i niższym zużyciem paliwa. To zasługa nowo opracowanych, 4-cylindrowych jednostek typu bokser z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy Coupé i Roadster legitymują się tymi samymi zakresami mocy. Bazowa odmiana osiąga 220 kW (300 KM) z pojemności 2 litrów, a bardziej sportowa „S” z 2,5 litra generuje 257 kW (350 KM). To o 18 kW (25 KM) więcej niż w poprzednikach; równocześnie średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym NEDC spadło z 8,1 do 6,9 l/100 km.

Nowy 718 Boxster pojawił się u dealerów Porsche z końcem kwietnia 2016 roku. Modele 718 Cayman i 718 Cayman S można już zamawiać; ich rynkowy debiut w Europie nastąpi pod koniec września br.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie