Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii z cyklu "Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie!". Jej głównym celem jest przekonanie kierowców, aby nie siadali za kółko pod wpływem alkoholu.
Kampania jest kontynuacją pilotażowych działań pod hasłem "Piłeś? Nie jedź!" realizowanych w tym roku w Lublinie, Trójmieście i Olsztynie. Grudniowa odsłona ma uświadamiać wszystkim kierowcom, jaka odpowiedzialność na nich spoczywa niezależnie od panującej świątecznej atmosfery rozprężenia i radości.
Kampania, której elementami są: spot telewizyjny i radiowy, reklamy i artykuły prasowe oraz strona internetowa www.pilesniejedz.pl
ma przypominać, że święta i Sylwester nie usprawiedliwiają w żaden sposób pijanych kierowców.
W ubiegłym roku nietrzeźwi kierowcy spowodowali 3 420 wypadków, w których zginęło 409 osób, a rannych zostało 4928 osób. Tylko w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku pijani byli sprawcami 260 wypadków.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

Apple AirPods 2 biały (MV7N2ZM/A)
Nowe AirPods to słuchawki bezprzewodowe wymyślone …
kup teraz

Beyerdynamic DT 900 Pro X Czarny
Beyerdynamic DT 900 PRO X Słuchawki studyjne do od…
kup teraz

Pioneer HDJ-X5-K czarny
Pioneer DJ stworzył nową linię DJskich słuchawek, …
kup teraz

Beyerdynamic DT770M 80Ohm
BEYERDYNAMIC DT770M Profesjonalne DT770M to słucha…
Pirat drogowy w Lublinie