3 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Isuzu D-Max...

Isuzu D-Max


Marka Isuzu wraca do nas jak bumerang i kierowcy obdarzeni dobrą pamięcią trzymają ją tam, gdzie wspomnienia o półkilowej szynce w puszce. W ich opinii na Isuzu po prostu można polegać. Tego samego zdania jest zapewne papież Franciszek, który białym D-Maxem jeździł podczas Światowych Dni Młodzieży. Pikap Isuzu napędzany jest 2,5-litrowym, 163-konnym silnikiem wysokoprężnym i proponowany jest u nas jedynie w wersji z napędem obu osi. Układ przeniesienia napędu jest uproszczony. Nie występuje w nim centralny mechanizm różnicowy, używanie napędu obu osi jest więc zalecane jedynie na luźnej nawierzchni. Auto ma reduktor oraz elektroniczny układ TCS, który przyhamowuje ślizgające się koła, naśladując działanie blokad mechanizmów różnicowych. Tak skonstruowany napęd daje kierowcy spory komfort, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalną, automatyczną skrzynią biegów.
Isuzu D-Max
Pojedyncza Kabina 4WD L
Silnik: 2.5 R4 (160 KM, 400 Nm)
Kąty natarcia/rampowy/zejścia: 30°/25°/25°
Prześwit: 235 mm
Głębokość brodzenia: 950 mm
Cena od 105 719 zł

Fot. Michał Wnuk

Zobacz również

Cupra Formentor. Ile kosztuje w marcu 2023 roku?

Cupra Formentor. Ile kosztuje w marcu 2023 roku?

Używana Toyota Corolla E21. Poznaj jej wady i zalety

Używana Toyota Corolla E21. Poznaj jej wady i zalety

Polecamy

Protest przewoźników. Gdzie utrudnienia w ruchu?

Protest przewoźników. Gdzie utrudnienia w ruchu?

Policja. 18-latka nie cieszyła się za długo upragnionym prawem jazdy

Policja. 18-latka nie cieszyła się za długo upragnionym prawem jazdy

Rejestracje nowych aut w UE. Umiarkowany optymizm

Rejestracje nowych aut w UE. Umiarkowany optymizm

Dodaj ogłoszenie