
Ford Ranger
Zmodernizowany w 2016 r. Ranger rywalizował do niedawna głównie z Amarokiem. Teraz gdy Japończycy przedstawili nowe modele, ma trudniej. Do jego atutów należy duża liczba wariantów, w tym z krótką, średnią i długą kabiną oraz napędem 4x2, ponadto świeża stylizacja oraz silniki. Oprócz niestrudzonego diesla 2.2 TDCi o mocy do 160 KM ma mocną, 200-konną jednostkę 3.2 TDCi, która wyróżnia się oryginalnym brzmieniem pięciu cylindrów i może współpracować z sześciobiegowym automatem. Odmiana 4x4 ma dołączany napęd przedniej osi ze skrzynią rozdzielczą i reduktorem, a w ramach opcji elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego tylnego mostu. Ładowność wersji z podwójną kabiną przekracza nieznacznie 1000 kg, a maksymalna masa przyczepy dochodzi do 3500 kg.
Ford Ranger
Pojedyncza Kabina XL
Silnik: 2.2 R4 TDCi (130 KM, 330 Nm)
Kąty natarcia/rampowy/zejścia: 28°/25°/28°
Prześwit: 230 mm
Głębokość brodzenia: 800 mm
Cena od 98 277 zł
Fot. Ford