Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pierwsze stacje Lotos Optima zostały otwarte

(ip)
Fot. Lotos
Fot. Lotos
13 lipca zostały otwarte pierwsze trzy stacje paliw Lotos Opitma w ramach segmentu ekonomicznego. Wszystkie placówki położone są w Warszawie przy trasie krajowej S7.
Fot. Lotos
Fot. Lotos

Dokładne lokalizacje, to ul. Pułkowa na wysokości ul. Wóycickiego oraz na wysokości ul. Farysa, a także ul. Wybrzeże Gdyńskie w pobliżu Centrum Olimpijskiego PKOl.

**CZYTAJ TAKŻE


Lotos Optima - tańsze stacje benzynowe
Na stacjach Lotos rozliczysz opłaty drogowe

**

Do końca 2011 roku Lotos Paliwa zamierza uruchomić ok. 50 obiektów pod marką Lotos Optima.

- Nowe stacje Lotos Optima to doskonała okazja do zatankowania paliw Lotos w optymalnej cenie - wyjaśnia Maciej Szozda, wiceprezes i dyrektor ds. handlu Grupy Lotos S.A. - O jakości tych paliw świadczy fakt, że gdańska rafineria, to jeden z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Unii Europejskiej.

Stacje, które jako pierwsze zostały włączone do sieci Lotos Optima, posiadają w ofercie olej napędowy i benzynę bezołowiową 95. Placówki oferują miejsca parkingowe dla pojazdów osobowych. Obiekty wyposażone są ponadto w sklepy o powierzchni ok. 30 m2, w których można kupić podstawowe produkty z oferty stacji paliw Lotos, m.in. bardzo dobrej jakości kawę, hot-dogi, słodycze, napoje, itd. Lista asortymentowa zapewnia dostępność czołowych, znanych klientom marek produktów.

Swój nowy brand Lotos Paliwa po raz pierwszy zaprezentowała podczas tegorocznych XVIII Międzynarodowych Targów Stacja Paliw. - W ciągu trzech dni nasze stoisko, na którym prezentowaliśmy ofertę Lotos Optima odwiedziła rekordowa liczba osób - informuje Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa - Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci stacji własnych oraz prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami w ramach systemu franczyzowego.

Lotos Optima, to nie tylko korzyść dla samych kierowców, to również idealna szansa na rozwój biznesu dla właścicieli stacji. To okazja na nawiązanie partnerskiej współpracy z renomowanym i pewnym dostawcą paliw, jakim jest Lotos. Obiekty Lotos Optima będą w każdym aspekcie "zoptymalizowane", co znajdzie odzwierciedlenie w ściśle zdefiniowanej ofercie paliwowej i pozapaliwowej.

Na stacjach Lotos Optima z założenia nie będą sprzedawane paliwa Dynamic. Nie planuje się także wprowadzenia takich narzędzi jak program lojalnościowy Navigator. Dostępne będą natomiast podstawowe usługi związane z podróżowaniem - akceptowane będą karty flotowe Lotos Biznes oraz pozostałe karty płatnicze. Optymalizacja oferty pozwoli na ograniczenie kosztów i tym samym stworzenie atrakcyjniejszych warunków cenowych dla tych klientów, którzy koncentrują się na ekonomice podróżowania, nie są natomiast zainteresowani dodatkowymi benefitami świadczonymi przez sieć premium.

Przypomnijmy, priorytetem w obszarze sprzedaży detalicznej Lotosu jest uzyskanie 10-procentowego udziału w rynku detalicznym, co zapisano w strategii na lata 2011-2015. Jednym z podejmowanych działań, które ma za zadanie wesprzeć ten proces jest uzupełnienie cieszącej się dużym powodzeniem klientów sieci premium o segment ekonomiczny.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty