Peugeot 508 SW. Nowe kombi z segmentu D

Mariusz Michalak
Peugeot 508 SWPojazd mierzy 4,78 m długości, czyli o 3 cm więcej od sedana.  Nowość powstała na platformie EMP2, co pozwoliło obniżyć masę auta o 70 kg względem poprzednika.Fot. Peugeot
Peugeot 508 SWPojazd mierzy 4,78 m długości, czyli o 3 cm więcej od sedana. Nowość powstała na platformie EMP2, co pozwoliło obniżyć masę auta o 70 kg względem poprzednika.Fot. Peugeot
Kilka miesięcy po zaprezentowaniu fastbacka, Peugeot ujawnia wersję SW nowego modelu 508. Kombi oficjalnie zadebiutuje jesienią podczas salonu samochodowego w Paryżu.

Peugeot 508 SW to przedstawiciel segmentu D. W Europie segment D liczy 1,4 miliona samochodów. W ostatnich dziesięciu latach udział nadwozi typu kombi w tym rynku był nadal największy, pomimo rosnącego wachlarza ofert i typów nadwozi, w tym SUV-ów. W Europie co trzeci samochód sprzedany w segmencie D to kombi.

Pojazd mierzy 4,78 m długości, czyli o 3 cm więcej od sedana. Nowość powstała na platformie EMP2, co pozwoliło obniżyć masę auta o 70 kg względem poprzednika.

Zobacz także: Testujemy hybrydę z napędem 4x4

Do dyspozycji są wirtualne zegary i-Cockpit, a Peugeot 508 SW został wyposażony m.in. w adaptacyjny tempomat działający od 0 km/h i aktywny asystent utrzymywania pasa ruchu.

Wśród jednostek benzynowych znajdzie się silnik 1.6 PureTech w dwóch wariantach mocy: 180 i 225 KM, natomiast wśród motorów wysokoprężnych przewidziano dwie jednostki:1.5 lub 2.0 o mocy 130, 160 lub 180 KM.

Sprzedaż auta w Europie rozpocznie się w styczniu 2019 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty