Peugeot 307 to nowy samochód z niższej klasy średniej, z którym firma wiąże spore nadzieje na poprawę sytuacji rynkowej.

Podobnie jak inne hatchbacki 307 przypomina nieco małego vana. Obszerne wnętrze może występować w 4 kolorach. Dodając do tego 14 kolorów nadwozia, 4 silniki i 5 poziomów wyposażenia można stworzyć samochód najbardziej odpowiadający osobowości właściciela. A także zasobności jego portfela.
Podstawowa pięciodrzwiowa wersja 307 XR, z silnikiem 1,4 o mocy 75 KM, wyposażona m. in. w 2 poduszki powietrzne i ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego kosztuje 47,900 złotych. Za wersję XSI z wysokoprężnym silnikiem HDI, z wyposażeniem sięgającym automatycznej klimatyzacji, podgrzewanych foteli i spryskiwaczy reflektorów trzeba zapłacić już 75 tys. złotych.
Jako ciekawostkę należy traktować model 206 cc (coupe - cabrio). Samochód w ciągu 25 sekund przekształca się z coupe, przykrytego blaszanym dachem w kabriolet. Zmienia przy tym także pojemność bagażnika z 410 l w wersji coupe do 175 l przy cabrio. Resztę bagażnika wypełnia wówczas złożony dach. Niestety za taki samochód trzeba będzie zapłacić co najmniej 69,5 tys. złotych.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?